Υποτροφίες σε δύο ελληνικές ΜΚΟ για το πρόγραμμα “The Art of 21 Century Communication” από την Οργάνωση Γη και το ΑΙΤ.


ait_425xΗ Οργάνωση Γη και το ΑΙΤ προσφέρουν σε 2 στελέχη των ελληνικών Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) WWF Hellas και Lalibela από μία υποτροφία για το διαδραστικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ανώτατων στελεχών του ΑΙΤ, “The Art of 21 Century Communication: Strategically Navigating the New Media Landscape”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 13-15 Νοεμβρίου 2012.


Στόχος της προσφοράς των υποτροφιών είναι η ενίσχυση των ελληνικών ΜΚΟ στη δια βίου εκπαίδευση των στελεχών τους και η μεταξύ τους συνεργασία. Για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει μία ΜΚΟ, ο κ. Ιάσωνας Καντάς, Online & Social Media Officer της WWF, www.wwf.gr, επισήμανε πως “η WWF, ως μία περιβαλλοντολογική ΜΚΟ αναζητά πάντα καινοτόμους τρόπους να επικοινωνήσει τα μηνύματα της. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία να συνεργαστούμε άμεσα με τους υποστηρικτές μας και το σύνολο της κοινωνία. Τα νέα μέσα, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι βασικοί παράγοντες στο σχεδιασμό της επικοινωνίας μας. Η προσαρμογή των μηνυμάτων μας για τα παραδοσιακά και τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι ουσιώδους σημασίας, για την εδραίωση ενός ισχυρότερου δικτύου επικοινωνίας ως εργαλείο στις σχέσεις μας με τους δημοσιογράφους και το σχεδιασμό εκστρατειών μεγάλης κλίμακας.”


Από την πλευρά της, η κα. Νίκη Πάικου, Board Secretary της ΜΚΟ Lalibela, www.lalibela.gr, ανέφερε πως “η ΜΚΟ Lalibela έχει έντονο ενδιαφέρον για την προώθηση της ιδέας της φιλανθρωπίας και της αλληλεγγύης στην Ελλάδα σε μία τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή, όπως αυτή που διανύουμε. Η δράση της ΜΚΟ Lalibela μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για αυτό. Η επαγγελματική επικοινωνία του μηνύματος μιας ΜΚΟ είναι ύψιστης σημασίας καθώς είναι υπεύθυνη για τη προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού, ώστε να γίνει βιώσιμη και παραγωγική.”


Οι συμμετέχοντες στο “The Art of 21 Century Communication: Strategically Navigating the New Media Landscape”, www.ait.gr/communication, θα αποκτήσουν εύχρηστα εργαλεία που θα βοηθήσουν την επικοινωνία των οργανισμών τους να αποδίδει τα μέγιστα. Μέσα από σειρά εντατικών ομαδικών εργασιών θα εκπαιδευτούν στη:
– δημιουργία στρατηγικής και οδηγού επικοινωνίας (media και social media) για τις ανάγκες και τα κοινά του οργανισμού τους – universal media messaging platform
– αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και «εταιρικής» φήμης


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανώτατα στελέχη, σε επικεφαλής εταιρειών δημοσίων σχέσεων και διαφημιστικών, και σε οποιονδήποτε επηρεάζει την διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός οργανισμού.


Ο εισηγητής του προγράμματος κ. Derwin Johnson έχει διατελέσει ανώτερος αντιπρόεδρος της APCO Worldwide και διευθυντής εκπαίδευσης μέσων μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας της Hill & Knowlton, μιας από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Επίσης για 7 χρόνια ήταν αναπληρωτής καθηγητής στο φημισμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα δημοσιογραφίας του Columbia University. Ως δημοσιογράφος διετέλεσε διευθυντής των γραφείων του CNN και του ABC News για τη Μέση Ανατολή. Σήμερα συμβουλεύει τους πελάτες του για το πώς να προβλέψουν τη συμπεριφορά των μέσων ενημέρωσης και πώς να υλοποιήσουν τοπικές, εθνικές και διεθνείς καμπάνιες επικοινωνίας. Το εντυπωσιακό πελατολόγιό του περιλαμβάνει κυβερνήσεις, εταιρείες του Fortune 500, διεθνείς χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις και δικηγορικά γραφεία.


Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα επικοινωνήστε με τον Αλέξανδρο Καμπούρογλου στο 210 668 2723, akamb@ait.gr, ή επισκεφθείτε το www.ait.gr/communication.