H Telstra θα απολύσει 651 μέλη του προσωπικού και να κλείσει δύο τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης των πελατών του.


telstra_main«Στους τελευταίους δώδεκα μήνες, μειώθηκαν κατά 20% οι κλήσεις που δεχόμαστε από τους πελάτες μας» ανακοίνωσε η Telstra, σημειώνοντας ότι θα κλείσει τα τηλεφωνικά της κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στο Λίσμορ και το Τάουνσβιλ.


Σύμφωνα με την Telstra, η μείωση των τηλεφωνημάτων οφείλεται στο ότι «ένα ολοένα αυξανόμενο ποσοστό πελατών προτιμούν να αυτοεξυπηρετούνται μέσω του διαδικτύου».