Η πρώτη επιλογή των νέων στις ΗΠΑ για να αναζητήσουν καινούρια μουσικά άλμπουμ και καλλιτέχνες είναι το YouTube της Google.


youtube

youtube

Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα «Music 360 report» που πραγματοποίησε η εταιρεία Nielsen στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με στόχο να προσδιορίσει τους τρόπους που το κοινό ψάχνει, ακούει και αγοράζει μουσική.


Λαμβάνοντας πάντως υπόψη το σύνολο των ενηλίκων που πήραν μέρος στην έρευνα, το δημοφιλέστερο μέσο παραμένει το ραδιόφωνο, με το 48% των συμμετεχόντων να δηλώνουν πως ανακαλύπτουν νέα τραγούδια μέσα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Οι περισσότεροι έφηβοι, ωστόσο, φαίνεται να δείχνουν προτίμηση πρώτα στο YouTube (64%) και ύστερα στο ραδιόφωνο (56%). Ένα σημαντικό ποσοστό ψάχνει επίσης για καινούριους καλλιτέχνες στο iTunes (53%), το online κατάστημα της Apple.


Η έρευνα δείχνει επίσης ότι αλλάζει το τοπίο στις μουσικές πωλήσεις. Μόλις ένας στους τρεις έφηβους δήλωσαν ότι αγόρασαν πέρυσι κάποιο CD, τη στιγμή που περισσότεροι από τους μισούς (51%) αγόρασαν τουλάχιστον ένα τραγούδι online. Όσο αφορά το 48% όσων δήλωσαν προτίμηση στο ραδιόφωνο, αν και μόλις το 10% δηλώνει ότι λαμβάνει υπόψη του τις προτάσεις που του κάνουν φίλοι και συγγενείς, το 54% ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει κάποιο άλμπουμ αν του προτείνει κάποιος γνωστός του.