Τεχνικοί και υπάλληλοι αποθήκης της Telecom Austria θα προμηθευτούν με Enterprise Digital Assistants της Motorola.

motorola-logoΗ Διεύθυνση Enterprise Mobility business της Motorola, Inc. ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει υπογράψει το πρώτο της συμβόλαιο με την Telekom Austria, τον κορυφαίο πάροχο τηλεπικοινωνιών της Αυστρίας, για την προμήθεια της εταιρίας με στιβαρής κατασκευής, φορητές συσκευές. Η παραγγελία περιλαμβάνει MC35 Enterprise Digital Assistants (EDAs) για τους τεχνικούς εξωτερικών εργασιών, EDA MC70 για εσωτερική απογραφή εξοπλισμού γραφείων και MC70 για την αποθήκευση τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, όπως for modems, routers, συσκευές σταθερής τηλεφωνίας ή καλώδια.

Με τη χρήση των φορητών συσκευών Motorola η Telecom Austria θα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της, προσφέροντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στους μηχανικούς της και βελτιώνοντας τον καταμερισμό και την ανάθεση εργασιών. Ταυτόχρονα η εταιρία έχει στόχο τον περιορισμό του κόστους παροχής υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους πελάτες της.

Ως αποτέλεσμα της εγκατάστασης, η Telekom Austria θα μπορεί να χρησιμοποιεί παραγωγικές λύσεις που βασίζονται στην τοποθεσία, έτσι ώστε να αναθέτει τις εισερχόμενες κλήσεις από πελάτες στους πλησιέστερους διαθέσιμους μηχανικούς. Το MC35 με ενσωματωμένο GPS θα ενημερώνει το μηχανικό που να πάει καθώς επίσης θα του δίνει λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα του πελάτη και τυχόν προηγούμενες εργασίες.

Αυτό θα τους βοηθά να προετοιμάζονται με τα σωστά ανταλλακτικά ή εξαρτήματα και όχι μόνο θα βοηθήσει στην παροχή αποδοτικότερου σέρβις προς τους πελάτες, αλλά θα δημιουργήσει εξοικονομήσεις κόστους για την Telekom Austria καθώς οι μηχανικοί θα είναι πιο αποτελεσματικοί και παραγωγικοί, ολοκληρώνοντας περισσότερες επισκευές σε λιγότερο χρόνο.

Η νέα λύση θα παρέχει στους πελάτες της Telekom Austria πληροφορίες σχετικά με προγραμματισμένες τεχνικές εγκαταστάσεις, επισκευές, αφαίρεση ή αναβάθμιση εξοπλισμού ή σχετικά με τον ακριβή χρόνο άφιξης ενός μηχανικού από το κέντρο επισκευών.

Οι συσκευές θα επιτρέπουν την επικοινωνία ενημερωμένης πληροφορίας σχετικά με χρόνους άφιξης, λαμβάνοντας υπόψη προβλήματα αυξημένης κίνησης στους οδικούς άξονες ή αλλαγές στη διαθεσιμότητα μηχανικών έτσι ώστε οι πελάτες να είναι πάντα ενήμεροι εγκαίρως για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις και αν χρειαστεί, να μπορεί να αναλάβει την κλήση κάποιος άλλος μηχανικός που βρίσκεται πιο κοντά στην τοποθεσία του πελάτη.

Οι συσκευές αποτελούν επίσης μέρος των σχεδίων της Telekom Austria για απλοποίηση των διαδικασιών τιμολόγησης. Αντί να υπογράφονται οι επιβεβαιώσεις των παραγγελιών στο χαρτί, οι πελάτες θα επιβεβαιώνουν την επιτυχή ολοκλήρωση της συντήρησης, εγκατάστασης ή επισκευής, απ’ ευθείας πάνω στη συσκευή Motorola και θα ξεκινά η επεξεργασία του τιμολογίου.

«Παλαιότερα, χρησιμοποιούσαμε πολλά διαφορετικά προϊόντα και λογισμικό από διαφορετικούς προμηθευτές, κάτι που ήταν δύσκολο στη διαχείριση και κοστοβόρο στη συντήρηση,» δήλωσε ο Svirak. «Τυποποιήσαμε τη λύση μας, χρησιμοποιώντας συσκευές Motorola και ελπίζουμε να μειώσουμε τα κόστη μας και να ελαφρύνουμε την πίεση προς το προσωπικό της Διεύθυνσης Πληροφορικής, ενώ παράλληλα θα παρέχουμε στους εργαζόμενους και στους πελάτες μας τα οφέλη ενός συστήματος σε πραγματικό χρόνο.»

Για περαιτέρω μείωση του κόστους, η εταιρία έχει επιλέξει το πακέτο υποστήριξης Motorola service-from-the-start, το οποίο παρέχει επισκευή συσκευών και αντικατάσταση χωρίς περιορισμούς.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με την Telekom Austria και να συμβάλλουμε στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της και στην απλοποίηση των εσωτερικών της διαδικασιών με μία νέα ασύρματη λύση,» είπε ο Wolfgang Jonasson, διευθυντής της Motorola Enterprise Mobility business στην Αυστρία και Διευθυντής Πωλήσεων της περιοχής Κεντροανατολικής Ευρώπης.