Ο Οργανισμός Κοινωνικής Ασφάλισης της Πολωνίας επενδύει στην εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια της θυγατρικής της Mellon Technologies.


mellontechΗ θυγατρική της Mellon Technologies στην Πολωνία σε συνεργασία με την πολωνική Comarch βοηθούν τον Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης της χώρας να διαχειριστεί αποτελεσματικότερα τις 44 εκατομμύρια επισκέψεις που δέχεται ετησίως στα 347 υποκαταστήματά του


Η κοινοπραξία των εταιρειών Mellon Poland και Comarch ανακοίνωσε σήμερα την ολοκλήρωση του έργου εγκατάστασης Συστήματος Διαχείρισης Προτεραιότητας για τη ZUS, τον Πολωνικό Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης. Το έργο ξεκίνησε στα τέλη του 2010 ως μέρος της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Υπηρεσιών που υλοποιεί η ZUS στο πλαίσιο του Λειτουργικού Προγράμματος ‘Καινοτόμος Οικονομία’. Με την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Προτεραιότητας, η ZUS επιδιώκει να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία του δικτύου της και να αναβαθμίσει για τους ασφαλισμένους τη συνολική εμπειρία συναλλαγής στο υποκατάστημα.


Το σύστημα προτεραιότητας λειτουργεί σήμερα σε 347 υποκαταστήματα της ZUS, ενώ η πλατφόρμα διαχείρισης θα διευκολύνει τόσο τους υπευθύνους των υποκαταστημάτων όσο και την κεντρική διοίκηση του οργανισμού να έχουν στοιχεία σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση αναμονής ανά ταμείο, υπηρεσία ή/και παράρτημα. Βάσει αυτών των στοιχείων ο οργανισμός θα μπορεί να διαχειρίζεται τους χρόνους αναμονής κατανέμοντας αποτελεσματικότερα το προσωπικό στις υπηρεσίες με το μεγαλύτερο όγκο επισκεπτών. Επίσης, διαθέτοντας πλέον στοιχεία για το χρόνο διεκπεραίωσης μιας συναλλαγής, θα μπορεί να επέμβει αποτελεσματικά και να βελτιώσει χρονοβόρες διαδικασίες. Σαν αποτέλεσμα, οι ασφαλισμένοι θα απολαμβάνουν μειωμένο χρόνο αναμονής, ταχύτερες συναλλαγές και τελικά μεγαλύτερη ηρεμία στην επαφή με τον φορέα κοινωνικής ασφάλισης.


Σημαντική καινοτομία της λύσης των Mellon Poland και Comarch αποτελεί η ολοκλήρωση του συστήματος διαχείρισης προτεραιότητας με τα ηλεκτρονικά κανάλια της ZUS, έτσι ώστε οι πολίτες να μπορούν να δεσμεύουν τον αριθμό προτεραιότητας μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στο κατάστημα. Το σύστημα παρεμβαίνει στη λειτουργία της σειράς έκδοσης αριθμών προτεραιότητας στο κατάστημα, διασφαλίζοντας ότι το ηλεκτρονικά κλεισμένο εισιτήριο παραλείπεται από τα τοπικά εκδιδόμενα εισιτήρια και ότι η ροή της εξυπηρέτησης παραμένει απρόσκοπτη.


«Η Mellon έχει μία μακρά ιστορία επιτυχημένων συνεργασιών με οργανισμούς που εξυπηρετούν το κοινό, διευκολύνοντάς τους να βελτιώσουν τη λειτουργία τους και να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Με το σύστημα διαχείρισης προτεραιότητας, η ZUS μπορεί να συλλέξει, να επεξεργαστεί και να παρουσιάσει στατιστικά δεδομένα, τα οποία θα βελτιώσουν τις καθημερινές λειτουργίες του οργανισμού με έναν οργανωμένο και οικονομικό τρόπο. Στην ανάληψη ενός τέτοιου απαιτητικού έργου, η Comarch υπήρξε ιδανικός συνεργάτης για τη διασφάλιση της ομαλής ενσωμάτωσης της λύσης με την υπάρχουσα υποδομή της ZUS», σχολίασε ο Γρηγόρης Κοτούλας, Γενικός Διευθυντής της Mellon Poland.