Κεντρικός ο ρόλος των Social Media κυρίως στις μεγαλουπόλεις σύμφωνα με την έκθεση ‘City Life’ του ConsumerLab της Ericsson.


ericsson-logoΤα social media παίζουν σημαντικό ρόλο και μπορούν να κάνουν τους πολίτες μιας μεγαλούπολης να νιώθουν καλύτερα και πιο άνετα. Οι άνθρωποι της πόλης αφιερώνουν ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου τους στην ενασχόλησή τους με αυτά. Συγκεκριμένα κατά μέσο όρο, ένας κάτοικος της πόλης ασχολείται 2 ώρες και 30 λεπτά την ημέρα. Αυτό ισχύει περισσότερο για ανθρώπους που ζουν εντός των αστικών κέντρων, οι οποίοι έχουν περισσότερους online φίλους και πρόσβαση σε online κοινωνικά δίκτυα από 3 έως 5 φορές την ημέρα.


Ένας από βασικούς λόγους που συμβαίνει αυτό είναι ότι οι κάτοχοι smartphones πιστεύουν ότι έχουν ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια τους, καθώς τους επιτρέπει, ενώ βρίσκονται σε κίνηση, να στέλνουν και να λαμβάνουν e-mail, να οργανώνουν τον ελεύθερο χρόνο τους και να ενημερώνονται. Με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές αισθανόνται ότι δεν χάνουν το χρόνο τους κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων.


Συνεπώς, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας κατέχει την τέταρτη θέση σε κατάταξη σχετικά με τα οφέλη που απολαμβάνουν περισσότερο οι κάτοικοι της πόλης.


Το επαρκές δίκτυο είναι πραγματικά σημαντικό, καθώς καθιστά εφικτή την αλληλεπίδραση σε κοινωνικά φόρουμ, ενώ οι πολίτες μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Επιπλέον, οι πολίτες που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους, έχουν πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, για την κίνηση στους δρόμους μέσω του GPS travel planner, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας το άγχος.


Σύμφωνα με την έρευνα το ποσοστό των κατοίκων μιας μεγαλούπολης που έχουν επιλέξει και χρησιμοποιούν κάποιο smartphone, ξεπερνάει το 40%, με αποτέλεσμα ένα επαρκές δίκτυο να μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους στην εύρεση εστιατορίων, εμπορικών κέντρων, αγορών τροφίμων και ψυχαγωγίας. Τα τελευταία άλλωστε αποτελούν τις 3 από τις σημαντικότερες πηγές ευχαρίστησης της ζωής στην πόλη για τους κατοίκους, σύμφωνα και με τη συγκεκριμένη έκθεση.