Στην εμπορική κατεύθυνση της Tellas, μετά την ένταξή της στον όμιλο WIND, αναφέρεται ο διευθυντής πωλήσεών της, Βασίλης Βλαχογιάννης.

Ο διευθυντής πωλήσεων της Tellas, Βασίλης Βλαχογιάννης

Ο διευθυντής πωλήσεων της Tellas, Βασίλης Βλαχογιάννης

Ο κος Βλαχογιάννης διατείνεται ότι ο ήδη τριπλασιασμός των LLU συνδρομητών της είναι μόνον η αρχή στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας.


– Πώς κρίνετε την πορεία της Tellas μετά την ένταξή της στον όμιλο της WIND ;

«Η Tellas, πλέον ως μέλος του ομίλου WIND επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική της με στόχο έρθει πιο κοντά στους πελάτες της. Για την επίτευξη αυτού του στόχου επιστρατεύσαμε  αφενός όλα τα μέσα που διαθέτουμε ως εταιρία και αφετέρου τη μακρόχρονη εμπειρία του ομίλου μας σε αυτό τον τομέα.

Στόχος μας είναι η ανάπτυξη της Τellas μέσω της αύξησης του μεριδίου της, κατά κύριο λόγο στις LLU συνδέσεις. Ηδη, μέσα σε ένα χρόνο τριπλασιάσαμε τον αριθμό των LLU συνδρομητών, ξεπερνώντας τις 140.000 πελάτες στο τέλος Σεπτεμβρίου 2008. Πιστεύω ότι έχουμε μία δυναμική που ακόμη δεν έχει πλήρως ξεδιπλωθεί. Οι συνεχιζόμενες συνέργιες με τη WIND και οι νέες προοπτικές που μας ανοίγονται μέσα από τη συνεργασία του ομίλου WIND με τον όμιλο MIG, θα φέρουν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση σε μερίδιο αγοράς και μας τοποθετούν σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό μας».


– Πώς κρίνετε την αγορά της σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και μάλιστα πώς προβλέπετε την εξέλιξή της  εν μέσω της οικονομικής κρίσης;

«Η ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη των ευρυζωνικών υπηρεσιών. Ειδικότερα στην αγορά της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ), η οποία αποτελεί πλέον τον κύριο οδηγό της ευρυζωνικής ανάπτυξης τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν γίνει σημαντικά βήματα αφού από 0,2% που ήταν η διείσδυση LLU στα μέσα του 2006 σήμερα έχει ξεπεράσει το 10% του συνόλου των τηλεφωνικών γραμμών και αντιστοιχεί  περίπου στο 42% του συνόλου των ευρυζωνικών συνδέσεων. Η ανάπτυξη αυτή αναμένεται ότι θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια εξασφαλίζοντας σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο και διαθέτουν τα απαραίτητα κεφάλαια για επενδύσεις

Οσον αφορά την οικονομική κρίση που βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη εκτιμώ ότι κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει  τις ακριβείς  διαστάσεις. Σε αυτή τη φάση η οικονομία μας φαίνεται να μην επηρεάζεται σημαντικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα έχουμε φαινόμενα εσωστρέφειας και μείωσης της κατανάλωσης. Εκτιμώ ότι η δική μας αγορά δεν θα βιώσει ιδιαίτερη κρίση.  Πρώτον διότι η τηλεφωνία αλλά και το γρήγορο Ιnternet ,σε μεγάλο βαθμό, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και όχι  κάποιο είδος πολυτέλειας. Συνεπώς δεν μιλάμε για ένα αγαθό το οποίο κάποιος μπορεί να επιλέξει να μην αγοράσει αλλά για την ανάγκη επικοινωνίας που σε κάθε χρονική περίοδο όσο δύσκολη και αν είναι αυτή δεν παύει να υπάρχει. Κατά δεύτερο λόγο, τα προϊόντα που προσφέρουμε ως Τellas είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά, ανταποκρίνονται στις βιοτικές ανάγκες των πολιτών και ταυτόχρονα συμβάλλουν στη μείωση των πάγιων μηνιαίων δαπανών κάθε σπιτιού».


– Ποιο θεωρείτε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Tellas;

«Σήμερα  η Τellas, ως μέλος του ομίλου Wind με την υποστήριξη των μετόχων της, διαθέτει τις υποδομές, την τεχνογνωσία, τα προϊόντα, το εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων – που περιλαμβάνει και τα 400 καταστήματα της WIND, τους μηχανισμούς υποστήριξης πελατών που αφενός την καθιστούν έναν ολοκληρωμένο τηλεπικοινωνιακό πάροχο ικανό να  προσφέρει αξιόπιστες και καινοτόμες ευρυζωνικές υπηρεσίες και αφετέρου τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό τόσο σε εμπορικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο».


– Πώς εξελίσσεται η ανάπτυξη του δικτύου της Τellas και ποιες πόλεις καλύπτει μέχρι σήμερα;

«Από το 2006 η Tellas, έχει μπει δυναμικά στη διαδικασία της Αποδεσμοποίησης του Τοπικού Βρόχου. Η ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς καλύπτοντας σήμερα την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και περισσότερες από 44 πόλεις σε 33 νομούς. Για τα επόμενα χρόνια στο επίκεντρο της στρατηγικής της βρίσκεται  η ανάπτυξη υποδομών που σε βάθος χρόνου θα υποστηρίξουν πρωτοποριακές  υπηρεσίες. Για το σκοπό αυτό, ο όμιλος θα διαθέσει συνολικά περισσότερα από 70 εκατ. ευρώ προκειμένου να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς η αποδεσμοποίηση του τοπικού βρόχου, να ενισχυθεί  η χωρητικότητα στο δίκτυο κορμού και να προχωρήσει η υλοποίηση του  έργου της Κοινωνίας της Πληροφορίας για τη Ζώνη 3».


– Ως διευθυντής πωλήσεων της Τellas ποιο πιστεύετε ότι είναι το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες σας;

«Στόχος μας είναι όχι μόνο η εμπορική επιτυχία των προτάσεών μας αλλά και η διείσδυση των ευρυζωνικών υπηρεσιών στη χώρα μας. Συνεπώς η στρατηγική μας δεν περιορίζεται στην παροχή χαμηλών τιμών αλλά συνδυάζει και πλήθος μοναδικών χαρακτηριστικών που δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να δοκιμάσουν τις απεριόριστες δυνατότητες των ευρυζωνικών υπηρεσιών. Στο πλαίσιο αυτό η προσφορά του Laptop σηματοδότησε την αρχή αυτής της προσπάθειας  που γίνεται στην Tellas για παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Σας διαβεβαιώνω με επίκεντρο την παραπάνω εμπορική κατεύθυνση πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εξίσου ή και περισσότερο σημαντικές εμπορικές προτάσεις, οι οποίες  θα διαφοροποιήσουν την Tellas τόσο σε εμπορικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο».