Ένα πολύ επιτυχημένο γ’ τρίμηνο 2008 και επενδύσεις 600 εκατ. ευρώ για την Cosmote Ρουμανίας στα τρία χρόνια λειτουργίας, ανακοίνωσε η θυγατρική του ομίλου ΟΤΕ.

cosmoteΣε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι για τη συμπλήρωση τριών ετών από την επανέναρξη των δραστηριοτήτων της, η διοίκηση της επιχείρησης έκανε λόγο για επιτυχημένη πορεία δεδομένου, όπως ανέφερε, ότι υπήρξε ταχεία ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και των οικονομικών της μεγεθών.
«Οι επιδόσεις του τρίτου τριμήνου του 2008 επιβεβαιώνουν τη δυναμική της εταιρείας, η οποία όχι μόνο υπερδιπλασίασε τα έσοδά της και κατέγραψε καθαρή λειτουργική κερδοφορία για ένα ακόμη τρίμηνο, αλλά κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους από 600 χιλιάδες νέους πελάτες, ξεπερνώντας τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση. Ο επικεφαλής της εταιρείας κ. Στ. Θεοχαρόπουλος σημείωσε ότι «η Cosmote παραμένει ο δυναμικότερος πάροχος στη Ρουμανία, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες σε περισσότερους από 5,2 εκατ. συνδρομητές» και υποσχέθηκε να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους πελάτες της επιχείρησης. Από την άλλη πλευρά, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Cosmote, κ. Μ. Τσαμάζ, σημείωσε ότι «η Cosmote Ρουμανίας αποτελεί δυνατό “χαρτί” για ολόκληρο τον όμιλο».
Η εταιρεία στο 9μηνο του έτους ανέφερε σχεδόν διπλασιασμό εσόδων στα 203 εκατ. ευρώ (από 105 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2007) και κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων 10 εκατ. ευρώ (από ζημίες 27 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο). Στο τρίτο τρίμηνο του έτους τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο θεαματικά, δεδομένου ότι η εταιρεία εμφάνισε υπερδιπλασιασμό εσόδων και κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους 13 εκατ. ευρώ.
Στα ορόσημα της εταιρείας για το 2008, σύμφωνα με την εταιρεία περιλαμβάνεται η εισαγωγή συνδυαστικών πακέτων σταθερής-κινητής τηλεφωνίας για εταιρικούς και οικιακούς πελάτες, σε συνεργασία με τη Romtelecom, η ανανέωση των προγραμμάτων συμβολαίου Cosmote Full Option καθώς, επίσης, και η εμπορική διάθεση πακέτων καρτοκινητής με τις χαμηλότερες χρεώσεις της αγοράς.
Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία στους τελευταίους 9 μήνες (Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2008) πρόσθεσε περίπου 2 εκατ. νέους πελάτες φτάνοντας τον αριθμό των 5,2 εκατομμυρίων. Και σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, η ρουμανική αγορά θεωρείται ο βασικότερος μοχλός ανάπτυξης της πελατειακής της βάσης του ομίλου Cosmote, προκειμένου να επιτύχει τον στόχο των 20 εκατ. πελατών.