Η SAS Ελλάδας συμμετέχει ως χορηγός στο συνέδριο “17ο Βanking Forum”, που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ.


SAS2To Συνέδριο λαμβάνει χώρα σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, στις 27 & 28 Μαρτίου 2012, στο Ξενοδοχείο Divani Caravel, με θέμα “Η Καινοτομία ως παράγοντας μετασχηματισμού του επιχειρηματικού μοντέλου των τραπεζών σε συνθήκες οικονομικής κρίσης – Διαπιστώσεις, Κατευθύνσεις, Προοπτικές”.


Σκοπός της εφετινής εκδήλωσης είναι η αναζήτηση του νέου μοντέλου επιχειρηματικής στρατηγικής και λειτουργίας των τραπεζών σε συνθήκες χρηματοοικονομικής κρίσης. Θα αναλυθούν οι αιτίες που την προκάλεσαν και θα προσδιοριστούν οι τρόποι με τους οποίους σκοπεύουν οι τράπεζες να ανταπεξέλθουν στην κρίση και να οδηγηθούν σε επιχειρηματική ανάπτυξη και κερδοφορία. Θα εξεταστεί επίσης ο ρόλος της επιχειρηματικής και τεχνολογικής καινοτομίας στην πορεία αυτή.


Η SAS Ελλάδας, αξιοποιώντας την πλούσια τεχνογνωσία και εμπειρία της στο χώρο των εξελιγμένων analytics, προσφέρει μια σειρά λύσεων και υπηρεσιών για τον τραπεζικό κλάδο, που καλύπτουν τους τομείς της διαχείρισης κινδύνων και κεφαλαίων, της αντιμετώπισης της απάτης και του οικονομικού εγκλήματος, της διαχείρισης των οικονομικών αλλά και των επιχειρηματικών λειτουργιών, καθώς και των πελατειακών σχέσεων.


Σε αυτό το πλαίσιο συμμετέχει ως χορηγός στο 17ο Banking Forum εστιάζοντας σε μια νέα τάση που παρουσιάζει εξαιρετικές προοπτικές, αυτόν της ανάλυσης των δεδομένων των κοινωνικών δικτύων και του ρόλου τους στη λήψη κρίσιμων επιχειρηματικών αποφάσεων. Συγκεκριμένα, ο κ. Γιώργος Επιδέξιος, Project Manager SAS Greece & Cyprus, θα εκπροσωπήσει την εταιρεία με την ομιλία του με θέμα: “Taking Social Media from talk to action with SAS Social Media Analytics”.


Στο πλαίσιο της ομιλίας του, o κ. Επιδέξιος θα αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους οι σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις Analytics της SAS μπορούν να βοηθήσουν τους σύγχρονους τραπεζικούς οργανισμούς να αντιληφθούν και να εκμεταλλευτούν τη δύναμη και την επιρροή των κοινωνικών δικτύων για κατανόηση των τάσεων που οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας, ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης, διενέργεια στοχευμένων ερευνών αγοράς και βελτίωση στην παροχή εξυπηρέτησης προς τους πελάτες. Ο κ. Επιδέξιος θα εστιάσει στο ρόλο των εξελιγμένων αναλυτικών εργαλείων, τεχνικών και πρακτικών, όπως το SAS Social Media Analytics, μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική λύση για την κάλυψη των αναγκών ανάλυσης και αξιολόγησης του τεράστιου όγκου των δεδομένων που δημιουργεί η ραγδαία εξάπλωση των κοινωνικών δικτύων.