Η αυτόματη χρέωση μέσω παρόχου κερδίζει έδαφος στο BlackBerry App World, όπου τα downloads αυξάνονται κατά 120%.


rim_logo_blueΗ Research In Motion ανακοίνωσε ότι περισσότεροι από 40 πάροχοι σε όλο τον κόσμο αναπτύσσουν πλέον την αυτόματη χρέωση μέσω παρόχου για τους πελάτες τους που χρησιμοποιούν το BlackBerry App World. Μεταξύ των παρόχων που προσφέρουν τη δυνατότητα αυτόματης χρέωσης για το BlackBerry App World είναι και οι:
– A1 Telekom (Αυστρία)
– AT&T (Η.Π.Α.)
– Bell (Καναδάς)
– Digicel (25 αγορές στην Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική)
– Indosat (Ινδονησία)
– Rogers Wireless (Καναδάς)
– SFR (Γαλλία)
– Telefonica (Ηνωμένο Βασίλειο)
– T-Mobile (Η.Π.Α.)
– Telus (Καναδάς)
– Telstra (Αυστραλία)
– Vodafone (Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο & Ολλανδία)


Σήμερα, το BlackBerry App World είναι διαθέσιμο σε 164 αγορές και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Περισσότερες από 60.000 εφαρμογές είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμες στο app store της RIM και περισσότερες από 174.000.000 γίνονται downloaded κάθε μήνα. Μέχρι σήμερα έχουν γίνει downloaded περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια εφαρμογές.


Η ανάπτυξη της αυτόματης χρέωσης μέσω παρόχου είναι ένα παράδειγμα της διαρκούς δέσμευσης της RIM να δουλεύει στρατηγικά μαζί με τους παρόχους με τους οποίους συνεργάζεται, ενώ έχει αποδειχθεί ότι παράγει σημαντική αξία για ολόκληρο το «οικοσύστημα» της κινητής τηλεφωνίας, συμπεριλαμβανομένων των παρόχων, των developers, των παρόχων περιεχομένου και των πελατών. Η αυτόματη χρέωση μέσω παρόχου δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να αγοράζουν εφαρμογές ή άλλα ψηφιακά «προϊόντα» (όπως πρόσθετα κεφάλαια ενός ηλεκτρονικού βιβλίου ή επιπλέον επίπεδα ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού) χωρίς να διακόπτουν την εμπειρία της εφαρμογής. Μπορούν απλώς να χρεώσουν την αγορά στο μηνιαίο τους λογαριασμό, ενώ υποστηρίζονται τόσο μεμονωμένες όσο και επαναλαμβανόμενες (με βάση συνδρομή) αγορές.


Τα δεδομένα καταδεικνύουν ότι η τάση των πελατών να αγοράζουν εφαρμογές από το BlackBerry App World αυξάνεται όταν προσφέρεται η δυνατότητα αυτόματης χρέωσης. Έπειτα από την εφαρμογή της αυτόματης χρέωσης από το BlackBerry App World, οι πάροχοι κατέγραψαν κατά μέσο όρο μία αύξηση της τάξης του 120% στην αγορά εφαρμογών BlackBerry από τους πελάτες τους, με το 65%-70% των αγορών να πραγματοποιούνται μέσω του παρόχου.