Η πολυαναμενόμενη υπηρεσία είναι «ανοικτή» σε όλους τους χρήστες του Playstation 3, δημιουργώντας έναν νέο “σύμπαν” επικοινωνίας και διαδραστικότητας.

sonyps3home_ligneroset-shopΗ Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) ανακοίνωσε ότι η δοκιμαστική έκδοση (Beta) της πολυαναμενόμενης υπηρεσίας PlayStation®Home για το PLAYSTATION®3 (PS3™) είναι διαθέσιμη στους χρήστες του PS3 σε ολόκληρο τον πλανήτη (1) από την 11η Δεκεμβρίου 2008. Έπειτα από την ιδιαίτερα επιτυχημένη ολοκλήρωση της «κλειστής» δοκιμαστικής περιόδου, η «ανοιχτή» beta του Playstation®Home θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
Το Playstation®Home είναι μια επαναστατική τρισδιάστατη gaming κοινότητα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες του PS3 τη διάδραση, την επικοινωνία και το διαμοιρασμό gaming εμπειριών. Εκμεταλλευόμενο τις απεριόριστες δυνατότητες του PS3, το Playstation®Home προσφέρει εκπληκτικά γραφικά, αλλά και μια χορταστική εμπειρία παιχνιδιού που μόνο η πλατφόρμα του PS3 μπορεί να δημιουργήσει. Στο Playstation®Home, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να τροποποιήσουν τα δικά τους avatars (χαρακτήρες) και να εξερευνήσουν τη virtual κοινότητα σε πραγματικό χρόνο επικοινωνώντας ελεύθερα μέσω chat (κειμένου ή φωνής). Οι χρήστες του Playstation®Home, όχι μόνο θα μπορούν να απολαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία ψυχαγωγικού περιεχομένου, όπως mini-games, αποσπάσματα βίντεο και ειδικά events μαζί με τους φίλους τους, αλλά θα έχουν και τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τη δική τους κοινότητα σε συνεργασία με φίλους ή άλλους χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα, αξιοποιώντας τη λειτουργία “Club” (2). Το Playstation®Home επιτρέπει, επίσης, σε ομάδες χρηστών να ξεκινήσουν ταυτόχρονα τα αγαπημένα τους online παιχνίδια στα πλαίσια του Playstation®Home.

Το Playstation®Home, διαθέσιμο ως δωρεάν download(*3) από την 11η Δεκεμβρίου, θα εμφανίζεται μέσω του εικονίδιου του Playstation®Home στη μπάρα XMB™ (XrossMediaBar) του PlayStation®Network. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης των βασικών λειτουργιών και υπηρεσιών του Playstation®Home, χωρίς χρέωση (*4). Το Playstation®Home θα επιτρέπει την «ανοιχτή» διάδραση μεταξύ των χρηστών, των συνεργαζόμενων εταιρειών και της SCE, ενώ θα εξελιχθεί μέσω πρόσθετων λειτουργιών –όπως ειδικοί «χώροι παιχνιδιού», ειδικών εκδηλώσεων και αποκλειστικών «θεματικών» αντικειμένων, προκειμένου να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο τον ψυχαγωγικό προορισμό της πλατφόρμας του PS3.

«Το Playstation®Home είναι μια πολλά υποσχόμενη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης της πλατφόρμας του PlayStation, η οποία υλοποιήθηκε αξιοποιώντας τον εκπληκτικό συνδυασμό της αφάνταστης υπολογιστικής ισχύος του PS3, αλλά και τη διεισδυτικότητα του PlayStation®Network σε πολυάριθμες χώρες σε ολόκληρο τον πλανήτη», δήλωσε ο Kazuo Hirai, Πρόεδρος και Group CEO της SCE. «Με το Playstation®Home δεσμευόμαστε να προσφέρουμε συναρπαστικές gaming εμπειρίες στους κατόχους του PS3 μαζί με τους συνεργάτες, αλλά και τους χρήστες, διευρύνοντας το νέο κόσμο διαδραστικής ψυχαγωγίας».
Οι χρήστες που μπαίνουν στο Playstation®Home από περιοχές της Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν θεματικά virtual περιβάλλοντα. Ξεκινώντας με ένα θεματικό χώρο «αφιερωμένο» στο Far Cry 2, το Playstation®Home θα προσφέρει περιβάλλοντα εμπνευσμένα από παιχνίδια, ούτως ώστε οι χρήστες να μπορούν να συζητήσουν για τους συγκεκριμένους τίτλους, να προγραμματίσουν τη στρατηγική τους, αλλά και να αποκτήσουν πρόσβαση σε περιεχόμενο και στοιχεία που θα εμπλουτίσουν την εμπειρία gaming. Το πλήθος των gaming «περιβαλλόντων» θα αυξάνεται σταδιακά, με χώρους για τα: Uncharted: Drake’s Fortune™, Warhawk™, Motorstorm και SOCOM να ακολουθούν το επόμενο διάστημα. Η SCEE συνεργάζεται με κορυφαίους δημιουργούς παιχνιδιών, όπως οι: Electronic Arts, UBISOFT, Midway, Sega και Atari προκειμένου να δημιουργήσουν θελκτικά περιβάλλοντα που θα προσφέρουν στους χρήστες μια διαρκώς εμπλουτιζόμενη εμπειρία gaming.
«Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την άφιξη του Playstation®Home στην Ευρώπη και τις PAL περιοχές, αφού θα προσφέρει στους χρήστες μια διαδραστική, κοινωνική εμπειρία gaming», δήλωσε ο Daniel Hill, Home Service Manager της SCEE. «Το Playstation®Home δεν θυμίζει τίποτα από ότι έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα στον κόσμο του gaming και μέσω της συνεργασίας με πολυεθνικές και τοπικές φίρμες, τόσο εντός όσο και εκτός χώρου gaming, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε συναρπαστικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο, που θα ολοκληρώσει την εμπειρία του PlayStation».
Η SCEE ανακοίνωσε, επίσης, τις πρώτες συνεργασίες με ορισμένες από τις κορυφαίες lifestyle μάρκες στον κόσμο, στα πλαίσια της Ανοικτής Δοκιμαστικής Περιόδου (Open Beta). Οι πρώτες εταιρείες που συμμετέχουν, είναι η ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της μόδας Diesel, η πρωτοπόρος στο σχεδιασμό σύγχρονων επίπλων Ligne Roset, το ενεργειακό ποτό Red Bull, το κινηματογραφικό στούντιο Paramount Pictures και οι παροχείς βίντεο περιεχομένου Hexus TV και Eurogamer. Οι εταιρείες αυτές θα προσφέρουν στους «κατοίκους» ρουχισμό για το avatar τους, virtual έπιπλα για τα διαμερίσματα τους στο Playstation®Home, αποκλειστικό περιεχόμενο βίντεο και μια εικονική εμπειρία πτήσης: το Red Bull Air Race.

Οι επισκέπτες και οι «κάτοικοι» θα εξερευνούν το Playstation®Home με το avatar τους, τα οποία θα δείχνουν άψογα χάρη στη Diesel. Από το λανσάρισμα της υπηρεσίας, η Diesel θα προσφέρει εκπληκτικές συλλογές ρουχισμού για avatar και των δύο φύλων. Με αυτό τον τρόπο, όλοι εκείνοι που επισκέπτονται το Playstation®Home, μπορούν να ντύσουν τα avatar τους με ολοκαίνουρια τζιν παντελόνια και μπουφάν, προτού «κινηθούν» στα πλαίσια του παιχνιδιού.

Το PlayStation®Home προσφέρει σε όλους το δικό τους διαμέρισμα, προκειμένου να περνούν εκεί το χρόνο τους και να διασκεδάζουν με τους φίλους τους – και πλέον θα μπορούν να χαλαρώνουν σε έπιπλα από τις αποκλειστικές σειρές της Ligne Roset. Στο εικονικό κατάστημα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία των πιο δημοφιλών σχεδίων της Ligne Roset, όπως οι γνωστές συλλογές Togo και Facett. Θα υπάρχει, επίσης, η δυνατότητα εξατομίκευσης των επίπλων με μια μεγάλη γκάμα υφασμάτων και δερμάτων επιτυγχάνοντας μοναδική και απόλυτα προσωποποιημένη εμφάνιση. Η επιλογή αυτή άλλωστε αποτελεί μια ευκαιρία για να γίνουν πιο γνωστές οι πρωτοποριακές προτάσεις της Ligne Roset, που υπογράφονται από ορισμένους από τους πιο ταλαντούχους Ευρωπαίους σχεδιαστές.

O πρώτος «χώρος» καταναλωτικού προϊόντος, δημιουργήθηκε από τη Red Bull. Στο Red Bull Island οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν διαδραστικές επιλογές, αλλά και να πάρουν μέρος σε αρκετές από τις μοναδικές εκδηλώσεις της Red Bull. Αρχικά θα προσφέρεται η δυνατότητα να μπείτε στο θάλαμο χειρισμού ενός αεροσκάφους του Red Bull Air Race και να ανταγωνιστείτε άλλα μέλη της οικογένειας του PlayStation. Το «πραγματικό» Red Bull Air Race World Championship αποτελεί πλέον ένα παγκόσμιο φαινόμενο -στα τέσσερα πρώτα χρόνια της ύπαρξης του- προσελκύοντας εκατομμύρια θεατών. Πλέον, οι θεατές μπορούν να αφήσουν τις κερκίδες, να γίνουν πιλότοι και να δοκιμάσουν οι ίδιοι τις διαδρομές του Red Bull Island. Το Red Bull Island θα συνεχίσει να επεκτείνεται με νέο, συναρπαστικό περιεχόμενο στις αρχές του 2009.

Εκμεταλλευόμενη πλήρως τα πλεονεκτήματα του Playstation®Home Theatre, η SCEE έχει συνεργαστεί με αρκετούς πάροχους περιεχομένου, προκειμένου να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την κινηματογραφική εμπειρία. Προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα περιεχομένου, το Playstation®Home Theatre θα προβάλει προγράμματα τεχνολογίας και lifestyle από το Hexus TV, gaming περιεχόμενο από το Eurogamer και αποκλειστικό υλικό ταινιών από την Paramount Pictures. Με αφετηρία την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Watchmen, η Paramount Pictures International θα αξιοποιήσει το PlayStation®Home για να προωθεί τις νέες της ταινίες. Αρχικά, οι «κάτοικοι» του PlayStation®Home θα μπορούν να παρακολουθήσουν ένα αποκλειστικό βίντεο με το χαιρετισμό του σκηνοθέτη του Watchmen, Zack Snyder, καθώς και το καινούριο διαφημιστικό trailer της ταινίας. Μια επιλογή «εικονικών» αναμνηστικών του Watchmen (π.χ. T-Shirts με το λογότυπο με το χαμογελαστό πρόσωπο), ρολόγια και αγαλματίδια των χαρακτήρων του Doomsday, θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2009, προαναγγέλλοντας μια αποκλειστική εκδήλωση ερωταπαντήσεων, με τους ηθοποιούς και τους δημιουργούς να συναντούν επιλεγμένους εκπροσώπους του τύπου και νικητές διαγωνισμών, σε ένα θεματικό περιβάλλον Watchmen.

Το Playstation®Home υπάρχει αποκλειστικά στο PS3, προσφέρεται ως δωρεάν download και είναι ιδιαίτερα εύχρηστο. Πρόκειται για την απόλυτη online κοινότητα – ένας χώρος όπου μπορείτε να συναντήσετε φίλους, να δοκιμάσετε νέα παιχνίδια, να ακούσετε μουσική, να παρακολουθήσετε βίντεο, να χαλαρώσετε στο διαμέρισμα των ονείρων σας και πολλά, πολλά ακόμη. Με πολλούς περισσότερους χώρους να δημιουργούνται και συνεργάτες όπως η Diesel, η Ligne Roset και η Red Bull, η εμπειρία που λέγεται «Playstation®Home» μόλις ξεκινά…

Η SCE θα υποστηρίξει δυναμικά την επέκταση του κόσμου του PS3 παρουσιάζοντας καινούριες υπηρεσίες, οι οποίες θα δημιουργήσουν νέες δυνατότητες στο χώρο της διαδραστικής ψυχαγωγίας.

*1 Το Playstation®Home δεν θα είναι διαθέσιμο σε ορισμένες περιοχές.
*2 Προκειμένου να γίνει ιδιοκτήτης του “Clubhouse”, ο χρήστης θα πρέπει να αγοράσει τον τίτλο που του επιτρέπει να διαχειρίζεται το club.
*3 στις περιοχές όπου η υπηρεσία είναι διαθέσιμη, το εικονίδιο Playstation®Home θα εμφανιστεί μετά την επανεκκίνηση του συστήματος PS3. Προκειμένου να απολαύσουν το Playstation®Home, οι χρήστες θα πρέπει να διαθέτουν πρόσβαση σε broadband σύνδεση, λογαριασμό στο PlayStation Network και προφανώς ένα σύστημα PS3.
*4 Ορισμένες υπηρεσίες και μέρος του περιεχομένου χρεώνεται.