Η Intelli Solutions Α.Ε., ως επίσημος διανομέας της eGain από το 2005, αναβαθμίστηκε σε Strategic Regional Partner για την Ελλάδα, την Κύπρου, την Αίγυπτο και τη Ρουμανία.

ΙntellisolutionsΗ eGain, ως μια καταξιωμένη εταιρεία στον τομέα των λύσεων για contact centers, συστήματα διαχείρισης γνώσης και γενικότερα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, έχει στο πελατολόγιο της τις μεγαλύτερες εταιρείες σε μια σειρά κλάδων, όπως τηλεπικοινωνίες, τράπεζες και εμπόριο. Οι οργανισμοί αυτοί έχουν αξιοποιήσει τις τεχνολογίες της eGain, ώστε να μεταμορφώσουν τα παραδοσιακά call centers, help desk και συστήματα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, σε πολυκαναλικά «customer interaction jubs» με αποτέλεσμα τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας που χρησιμοποιεί, τη συντόμευση του χρόνου εξυπηρέτησης και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών λειτουργίας των τμημάτων εξυπηρέτησης, με παράλληλη μείωση του κόστους εξυπηρέτησης.
H eGain Communications αναγνωρίζεται σταθερά ως ηγέτης στην κατηγορία της από διεθνείς ανεξάρτητους αναλυτές της αγοράς, (Gartner, Forrester κα), έχει έδρα στις ΗΠΑ, ενώ διατηρεί παρουσία σε 18 χώρες παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα στο τελευταίο report της Forrester “The Forrester Wave™: Customer Service Software Solutions, Q4 2008”, η eGain διακρίθηκε ως η κορυφαία εφαρμογή ανάμεσα σε λύσεις για πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών, με βάσει 180 διαφορετικά κριτήρια. Πρόσφατα τοποθετήθηκε στο Leaders Quadrant της Gartner, Inc. στην αναφορά της “Magic Quadrant for E-Service Suites 2008” και επίσης τον Οκτώβριο συμπεριλήφθηκε για 6η συνεχή χρονιά στη λίστα Software 500 του Software Magazine’s σαν εξαιρετικός παγκόσμιος προμηθευτής λογισμικού.