To YouTube ανακοίνωσε την πρόθεσή του να δημιουργήσει νέα κανάλια, ειδικά σχεδιασμένα για τους χρήστες της σχετικής πλατφόρμας

red bull mhΗ εταιρία δήλωσε ότι το Red Bull Media House θα αποτελέσει έναν από τους πρώτους δημιουργούς περιεχομένου στον τομέα Action Sports. Το κανάλι της Red Bull θα λανσαριστεί εκ νέου τον Ιανουάριο του 2012 και θα περιλαμβάνει αποκλειστικές σειρές που θα καταγράφουν την πορεία, τους αγώνες και την καθημερινότητα κορυφαίων action αθλητών στον κόσμο, από αθλήματα όπως snowboarding, skateboarding, mountainbiking, surfing, freestyle motocross και πολλά ακόμα.


Το Red Bull Media House είναι μια διεθνής εταιρεία media που παράγει και διανέμει προγράμματα στο χώρο του αθλητισμού, πολιτισμού και lifestyle, καθώς και περιεχόμενο διαθέσιμο σε μια σειρά από διαφορετικές πλατφόρμες. Το κανάλι της Red Bull στο YouTube θα περιλαμβάνει πρωτότυπο πρόγραμμα που θα παρουσιάζει μέσα από τα μάτια κορυφαίων action αθλητών, τι σημαίνει να αγωνίζεται κανείς στα όρια, πώς προπονούνται στις πιο απίστευτες τοποθεσίες και πώς είναι η καθημερινότητά τους εκτός αθλητισμού.


Όταν το YouTube λάνσαρε το σχετικό πρόγραμμα το 2007, το Red Bull Media House ήταν ανάμεσα στους πρώτους συνεργάτες. Μέχρι σήμερα το περιεχόμενο της Red Bull έχει σημειώσει σχεδόν 300 εκατομμύρια views, καθιστώντας το Red Bull Media House έναν από τους 5 κορυφαίους παραγωγούς αθλητικού περιεχομένου στο YouTube διεθνώς.


Τα νέα κανάλια υποστηρίζονται από γνωστούς παρουσιαστές και παραγωγούς από την τηλεόραση, τον κινηματογράφο, τη μουσική, την ειδησεογραφία και τον αθλητισμό, καθώς και από μερικές από τις πιο καινοτόμες και πρωτοπόρους εταιρείες media του κόσμου και υπάρχοντες συνεργάτες του YouTube. Στόχος όλων είναι η δημιουργία μιας νέας εμπειρίας θέασης που θα αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες της πλατφόρμας του YouTube – που είναι διαθέσιμη παγκοσμίως για οποιαδήποτε συσκευή.