Δραστική μείωση του κόστους των αγορών, μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικών δημοπρασιών, υπόσχεται η εταιρία SingularLogic στις σημερινές δύσκολες συγκυρίες.

singular-logicΗ νέα αυτή υπηρεσία, που παρέχεται σε συνεργασία με τη CosmoOne, εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής επιλογής της SingularLogic, για δραστηριοποίηση στην παροχή πρωτοποριακών Business Process Outsourcing υπηρεσιών και διατίθεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε χαμηλότερη τιμή, με αυτοματοποιημένες και διαφανείς διαδικασίες.


Μέχρι σήμερα η SingularLogic έχει διενεργήσει 9 δημοπρασίες, με τη συμμετοχή 41 προμηθευτών, προϋπολογισμού πολλών εκατομμυρίων ευρώ και με 35% ποσοστό μείωσης του κόστους προμήθειας για τις εταιρίες / πελάτες. Τα είδη που έχουν δημοπρατηθεί αφορούν σε ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών όπως: Νοσοκομειακό Υλικό, Καύσιμα, Πρώτες Ύλες Βιομηχανίας, Συστήματα Η/Υ και τιμολόγησης επ’ αυτοκινήτου (EX-VAN), υπηρεσίες συντήρησης κτιρίων και ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού κ.α.


Πέρα από το βασικό στόχο που επιτυγχάνεται από τις ηλεκτρονικές διαδικασίες επιλογής προμηθευτών που είναι η μείωση του κόστους αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών, επιτυγχάνονται και άλλοι επίσης σημαντικοί στόχοι για τους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες όπως: μείωση του κόστους πωλήσεων και marketing για τους συμμετέχοντες, μείωση του κόστους προμηθειών για τους διοργανωτές, μικρότερος χρόνος διαπραγμάτευσης με τους συμμετέχοντες, βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, ενίσχυση της διαφάνειας εσωτερικά και εξωτερικά του οργανισμού, διασφάλιση της εμπιστευτικότητας λόγω άγνοιας του ανταγωνισμού μεταξύ των προμηθευτών, ανάπτυξη ανταγωνισμού, απεξάρτηση φυσικής παρουσίας (αρκεί μόνο η ύπαρξη internet) και στατιστική πληροφόρηση.