Η πρώτη ετήσια αξιολόγηση για το πρότυπο ISO 9001:2008 σύμφωνα με το οποίο έχει πιστοποιηθεί η GeoBanking, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 05/09/2011.

Geobanking03Η GeoBanking εφαρμόζει και συνεχώς βελτιώνει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008 το οποίο έχει πιστοποιηθεί από το Bureau Veritas Certification για το Σχεδιασμό, Ανάπτυξη και Υλοποίηση Έργων Πληροφορικής και Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών.


Στο πλαίσιο της Πολιτικής Ποιότητας, η Διοίκηση καθορίζει συγκεκριμένους βασικούς στόχους ποιότητας που αποβλέπουν στη:
– Βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών
– Βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης
– Μείωση των προβλημάτων των εφαρμογών
– Μείωση των παραπόνων πελατών και βελτίωση της ικανοποίησής τους
– Επιβεβαίωση ότι οι διεργασίες της εταιρείας λειτουργούν αποτελεσματικά


Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας, η GeoBanking λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές :
– Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του
– Όλοι οι εργαζόμενοι είναι πλήρως ενημερωμένοι για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας και φροντίζουν για την εφαρμογή του, υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση του Γενικού Διευθυντή και του Υπεύθυνου Διαχείρισης Ποιότητας
– Η εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (εξοπλισμό, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας
– Όλες οι ενέργειες, που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα, προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες Διαδικασίες, που έχουν αναπτυχθεί με βάση την κατά διεργασία προσέγγιση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
– Όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο μίας συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
– Η εταιρεία έχει ορίσει Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, ο οποίος αναφέρεται στη Γενική Διεύθυνση και έχει τη δικαιοδοσία και την οργανωτική ανεξαρτησία να εξασφαλίζει ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008.