Η κρίση έχει επηρεάσει την προσέλευση του κοινού στους κινηματογράφους με τα εισητήρια να παρουσιάζουν στο οκτάμηνο του 2011 μείωση 12%-23%.

audiovisual logo

audiovisual logo

Περίπου τέσσερα χρόνια μετά την επέκτασή της Audiovisual στο Βελιγράδι και σχεδόν τρία από το αντίστοιχο άνοιγμα στην Ποτγκόριτσα, η ελληνική εταιρεία του κλάδου των οπτικοακουστικών, που αναπτύσσει το σήμα Ster Cinemas, ξαναγυρίζει στη…βάση, εγκαταλείποντας τα σχέδια διεθνοποίησής της. Από τις αρχές Σεπτεμβρίου οι συνολικά δώδεκα αίθουσες, που διέθετε η επιχείρηση στις πρωτεύουσες των δύο βαλκανικών χωρών, έχουν περάσει στον έλεγχο της Cineplex nternational GmbH, που συνιστά joint venture της αυστριακής Constantin-Film Group (με ποσοστό 70%), της σερβικής MegaCom Film και της κροατικής Continental Film.


Το σήμα της Ster, πάντως, θα διατηρηθεί στους δύο χώρους έως το τέλος του έτους. «Θεωρήσαμε πως η αποδοτικότητα των δύο πολυκινηματογράφων δεν ήταν η αναμενόμενη», τόνισε, στην «Η», ο διευθυντής των Ster Cinemas στην Ελλάδα, Γιάννης Κουντούρης, επιβεβαιώνοντας την υπογραφή της συμφωνίας χωρίς να αποκαλύψει το τίμημα. Για να δικαιολογήσει την απόφαση της εταιρείας να αποεπενδύσει από τα Βαλκάνια, όπου σύμφωνα με πηγές της αγοράς είχαν επενδυθεί περί τα 6 – 7 εκατ. ευρώ, ο κ. Κουντούρης γνωστοποίησε ότι οι πολυκινηματογράφοι (μέχρι και την οικονομική χρήση του 2010) ήταν ζημιογόνοι, ενώ και οι προοπτικές τους για το μέλλον δεν ήταν ευοίωνες.


Δυσκολίες, πάντως, υπάρχουν και στην εσωτερική αγορά, καθώς η κρίση έχει επηρεάσει την προσέλευση του κοινού στους κινηματογράφους, με τα εισιτήρια να παρουσιάζουν στο οκτάμηνο του 2011 μείωση 12%-23%. Σε αυτό το περιβάλλον, η Ster Cinemas αναλύει τα δεδομένα και τις προοπτικές της κι εφόσον κρίνει ότι κάποια δραστηριότητα είναι ζημιογόνα θα προβεί σε αναστολή λειτουργίας της. Μία τέτοια περίπτωση κατά τον κ. Κουντούρη είναι το multiplex στην Αχαρνών, το οποίο έχει δέκα αίθουσες.