Νέοι τρόποι προστασίας και παρουσίασης Streaming Media, Online και σε συσκευές και νέα τεχνολογία Digital Color Correction για ενίσχυση επαγγελματικών λύσεων Video.

adobeΣτο IBC 2011 Conference and Exhibition, η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) παρουσίασε νέες τεχνολογίες video και πρωτοβουλίες που επιτρέπουν στους επαγγελματίες media να δημιουργούν, να προσφέρουν και να κερδίζουν από υψηλής ποιότητας περιεχόμενο video σε πολλές πλατφόρμες και συσκευές. Για παροχή περιεχομένου, η Adobe παρουσίασε τη νέα έκδοση του Adobe Flash Media Server που φέρνει την τεχνολογία Flash σε συσκευές Apple iPhone και iPad, μια νέα έκδοση του Adobe Flash Access®, μια δυνατή λύση προστασίας περιεχομένου που είναι διαθέσιμη για πλατφόρμα Android, το Adobe Pass και μια λύση πιστοποίησης χρήστη TV Everywhere που χρησιμοποιείται από κορυφαία τηλεοπτικά δίκτυα. Για τη δημιουργία περιεχομένου, η Adobe ανακοίνωσε την εξαγορά τμημάτων της IRIDAS, κορυφαίας εταιρείας σε εργαλεία υψηλής απόδοσης για επεξεργασία χρώματος και βελτίωση δυνατοτήτων για επαγγελματικά φιλμ και video.


Νέοι επαναστατικοί τρόποι προβολής Media και προστασίας περιεχομένου σε πολλές συσκευές
Οι επισκέπτες του IBC 2011 είχαν την ευκαιρία να δουν πρώτοι τις νέες εκδόσεις Flash Media Server και Flash Access για προβολή video και προστασία περιεχομένου, που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις video να προσφέρουν επεκτάσιμο, προστατευμένο περιεχόμενο online, συμπεριλαμβανομένης προστασίας για κινητές συσκευές. Το Adobe Flash Media Server 4.5 εξασφαλίζει μια ενιαία, απλή ροή εργασιών για την παροχή περιεχομένου σε συσκευές με δυνατότητες Flash, καθώς και Apple iPhone και iPad. Το Adobe Flash Access 3.0 δίνει δυνατότητες προστασίας, επέκτασης και οικονομικής αξιοποίησης της παροχής υψηλής ποιότητας περιεχομένου video, για πρώτη φορά και για κινητές συσκευές Android.


Adobe Pass for TV Everywhere
Απλοποιώντας περαιτέρω τις δυνατότητες της για παροχή video σε κάθε οθόνη, η Adobe παρουσίασε το Adobe Pass, κορυφαία λύση πιστοποίησης TV Everywhere, που υποστηρίζει πλέον τους παρόχους περιεχομένου συνδρομητικής τηλεόρασης. Το Adobe Pass διευκολύνει τις εταιρείες media να επικυρώνουν ότι οι χρήστες έχουν δικαίωμα να παρακολουθήσουν συγκεκριμένο περιεχόμενο σύμφωνα με το συνδρομητικό πακέτο τους. Αυτό επιτρέπει στους ιδιοκτήτες περιεχομένου να αποκτούν άμεση σχέση με τους καταναλωτές και να τους προσφέρουν μεγαλύτερη αξία, ενώ οι συνδρομητές Pay TV μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο που έχουν αγοράσει οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Αυτή είναι η υπόσχεση της πρωτοβουλίας TV Everywhere.


Το Adobe Pass προσφέρεται σήμερα σε παρόχους περιεχομένου που καλύπτουν το 90% της συνδρομητικής τηλεόρασης στις ΗΠΑ μέσω των εταιρειών Comcast Corp., DirecTV, Dish Network Corp., Time Warner Cable, Cox Communications, Inc., Verizon Communications, Inc., Cablevision Systems, Charter Communications, Suddenlink Communications και άλλων. Οι πάροχοι περιεχομένου μπορούν να βελτιστοποιήσουν το Adobe Pass για να βοηθήσουν τους συνδρομητές τηλεόρασης να έχουν εύκολη πρόσβαση σε τηλεοπτικό περιεχόμενο από οπουδήποτε μέσω websites και κινητών εφαρμογών. Το Adobe Pass υιοθετείται γρήγορα και από δημοφιλή δίκτυα τηλεόρασης, όπως Fox Networks, Hulu, Turner Broadcasting (συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής CNN για iPad), MTV Networks, Scripps Networks Interactive και AMC Networks, που έχουν επιλέξει τη λύση για εύκολη πρόσβαση των χρηστών σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε συσκευή.


Περαιτέρω ενίσχυση των κορυφαίων εργαλείων δημιουργίας περιεχομένου
Το λογισμικό Adobe Creative Suite 5.5 Production Premium έφερε στην αγορά επαναστατικά νέα χαρακτηριστικά που βοηθούν τους επαγγελματίες video να μεταφέρουν περιεχόμενο σε οποιαδήποτε οθόνη. Η ζήτηση για εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου video της Adobe έχει εκτιναχθεί, με 22% ετήσια αύξηση και 45% σε Mac, που πυροδοτήθηκε από το μεγάλο αριθμό πελατών με Apple Final Cut Pro που στρέφονται σε Adobe Premiere Pro. Η Adobe βελτιώνει τα προγράμματά της με την εξαγορά τμημάτων της εταιρείας IRIDAS, πρωτοπόρου εταιρείας στα προγράμματα επεξεργασίας χρώματος.


Ισχυρή ανταπόκριση από κορυφαίους τηλεοπτικούς οργανισμούς και Πανεπιστήμια
Η Adobe ανακοίνωσε ότι ο κορυφαίος τηλεοπτικός οργανισμός της Μεγάλης Βρετανίας ITV επέλεξε το Adobe Story, ένα εργαλείο ανάπτυξης σεναρίου με συνεργασία online και offline, για να διαχειριστεί την παραγωγή περισσότερων από 500 επεισοδίων ετησίως των διάσημων προγραμμάτων Coronation Street και Emmerdale. Το Adobe Story ενσωματώνει απευθείας το Adobe Premiere Pro CS5.5 και άλλα προγράμματα Adobe για να διευκολύνει τη διαδικασία preproduction. Μόλις διαμορφωθεί το σενάριο, το Adobe Story μειώνει τα κόστη παραγωγής με αυτόματη μετατροπή του σεναρίου σε σχετικά metadata, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλα
τα εργαλεία ψηφιακού video της Adobe.


Επιπλέον, το University of Salford, κορυφαίο εκπαιδευτικό ίδρυμα της Μεγάλης Βρετανίας, που προσφέρει σημαντικές δυνατότητες σε έρευνα και καινοτομία, θα προχωρήσει σε στρατηγική συμμαχία με την Adobe. Βάσει της συνεργασίας, θα δημιουργηθεί ένα Adobe VFX studio βάσει Adobe Creative Suite CS5.5 Production Premium για χρήση σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει εκπαίδευση, έρευνα και ανάπτυξη με έμφαση σε νέες δυνατότητες προβολής τηλεοπτικού περιεχομένου.