Tο iStorm έδωσε το εορταστικό του στίγμα στους φίλους και πελάτες του με αφορμή τον ένα χρόνο επιτυχούς λειτουργίας του

iStorm_One year_2Κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το iStorm έθεσε τον πήχη ψηλότερα, τόσο σε ό,τι αφορά τη μετάδοση της γνώσης για την τεχνολογία, όσο και στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη. Στα 32 διαφορετικής θεματολογίας σεμινάρια και τις 354 εκπαιδεύσεις που πραγματοποιήθηκαν στο iStorm μέσα σε 12 μήνες, 1300 συμμετέχοντες διεύρυναν τις γνώσεις τους στην τεχνολογία της Apple. Η εντυπωσιακή ανταπόκριση στις ξεχωριστές αυτές υπηρεσίες του iStorm επιβεβαιώνει το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού να γνωρίσει καλύτερα και να αξιοποιήσει με το βέλτιστο δυνατό τρόπο τα προϊόντα Apple. Επιπλέον, σε ό,τι αφορά την παροχή τεχνικής υποστήριξης, σε διάστημα 12 μηνών, εξυπηρετήθηκαν περισσότερα από 5000 αιτήματα πελατών. Τέλος, το iStorm με μεγάλη επιτυχία υποδέχθηκε όλα τα δημοφιλή και πολυαναμενόμενα προϊόντα της Apple, όπως το iPhone 4, το iPad 2, το Lion και τις νέες προϊοντικές σειρές Mac και iPod από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας τους στην ελληνική αγορά.


Το iStorm, έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας ισχυρός πόλος έλξης για όλους όσοι αγαπούν την τεχνολογία και τη θεωρούν αναπόσπαστο μέρος της προσωπικής και της επαγγελματικής τους ζωής. Τα μοναδικά προϊόντα της Apple, που μπορεί ο καθένας να δει σήμερα σε πλήρη λειτουργία, η μεγάλη ποικιλία περιφερειακών και αξεσουάρ – μερικά εξ αυτών κατ’ αποκλειστικότητα – που διαθέτει το κατάστημα, τα εκπαιδευτικά σεμινάρια που συνεχώς εμπλουτίζονται, και κυρίως η ομάδα στελεχών του iStorm, που με φιλική διάθεση, γνώση και προθυμία προσπαθεί να δώσει τις καλύτερες λύσεις, επιλογές και ιδέες σε όλους, δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον, που υπόσχεται να κάνει κάθε επίσκεψη στο iStorm και μία ξεχωριστή και χρήσιμη εμπειρία.