Αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες ICT, λόγω ευρυζωνικότητας, mobility και cloud διαπιστώνει η Ericsson.


ericsson-logoΌταν οι τομείς ΙΤ και τηλεπικοινωνιών συνεργάζονται, οι ευκαιρίες αυξάνονται για τους παρόχους για καινοτομία και ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων και συνεργασιών. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες των παρόχων για υποστήριξη και λειτουργία υπηρεσιών ΙΤ, η Ericsson επενδύει περαιτέρω σε αρμοδιότητες του Global Service Center (GSC) στην India.


Η συνεχιζόμενη έμφαση σε υπηρεσίες διαχείρισης στο κέντρο στην Ινδία δίνει τη δυνατότητα στην Ericsson να διαχειρίζεται από απόσταση έργα που αφορούν σε τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και λειτουργίες ΙΤ. Επιπλέον, οι συμβουλευτικές υπηρεσίες και, συγκεκριμένα, η ενσωμάτωση συστημάτων, θα λειτουργήσουν ως κλειδί για την είσοδο στο στρατηγικό χώρο του ΙΤ με υπηρεσίες ΙT data centers, service layer, business και operations support systems. Ήδη σήμερα, η Ericsson υλοποιεί περισσότερα από 1,300 συμβουλευτικά έργα και έργα ενσωμάτωσης συστημάτων ετησίως. Οι υπηρεσίες διαχείρισης, συμβουλευτικές υπηρεσίες και ενσωμάτωση συστημάτων δίνουν, επίσης, δυνατότητα στην Ericsson να δραστηριοποιηθεί στο cloud.


Η Ericsson αυξάνει την αποτελεσματικότητά της συγκεντρώνοντας δράσεις που μπορούν να γίνονται από απόσταση σε τέσσερα GSC. Τα άλλα κέντρα βρίσκονται σε Ρουμανία, Μεξικό και Κίνα. Κλειδί στην παροχή υπηρεσιών από την Ericsson παγκοσμίως είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο στο οποίο το τοπικό γραφείο συνεργάζεται αδιάλειπτα με Περιφερειακά Κέντρα Αρμοδιότητας και GSC με κοινές διαδικασίες, μεθόδους και εργαλεία. Ένα παράδειγμα είναι η Πλατφόρμα Παροχής Υπηρεσιών Διαχείρισης – ένα portfolio εργαλείων που επιτρέπει την αποτελεσματική λειτουργία του δικτύου επικοινωνιών, μέσω τοπικών και απομακρυσμένων κέντρων. Στην Ericsson περισσότεροι από 22,000 άνθρωποι σε περίπου 100 χώρες την χρησιμοποιούν.


Παγκοσμίως, η Ericsson έχει 50,000 εργαζομένους στις υπηρεσίες σε 180 χώρες, μεταξύ των οποίων 40,000 συνεργάζονται στενά με τους πελάτες και 10,000 σε παγκόσμια και περιφερειακά κέντρα. Συνολικά, 10,000 έχουν εμπειρία σε συμβουλευτικές υπηρεσίες και ενσωμάτωση συστημάτων. Επίσης, η Ericsson διαθέτει περίπου 15,000 υπεργολάβους, κατάλληλα τοποθετημένους για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας παγκοσμίως.