Aπό 1η Σεπτεμβρίου, η Swarovski θα λανσάρει για πρώτη φορά ένα mobile application μόνο για άντρες.


kitsch crusherΕμπνευσμένο από τη δεύτερη Αντρική Κολεξιόν Κοσμημάτων και Αξεσουάρ Φθινόπωρο/Χειμώνας 2011/12, η διαδραστική εφαρμογή “Kitsch Crusher” χαρακτηρίζεται από το “N the Skull” για τα κινητά iPhone και Android.


“Με ένα μοναδικό μαύρο κρύσταλλο και παιχνιδιάρικο ντιζάιν, η νεκροκεφαλή έχει γίνει η προσωπική υπογραφή του εμπορικού μας σήματος.», εξηγεί η Καλλιτεχνική Διευθύντρια Nathalie Colin. Με οικοδεσπότη του παιχνιδιού τη νεκροκεφαλή, ο κάθε παίχτης καλείται να πολεμήσει σαν υπέρμαχος της μόδας και του στυλ όλα τα κακόγουστα πράγματα που ο καθένας λατρεύει να μισεί!


Ο παίχτης μπορεί να επιλέξει ένα από τα έξι φτηνά αντικείμενα που είναι για καταστροφή, καθώς και να φωτογραφήσει κακόγουστα πράγματα μέσα από το κινητό του τηλέφωνο. Μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε εννέα δυνατά όπλα που κάνουν ακόμα πιο έντονη την εμπειρία λόγω των ακουστικών εφέ. Το παιχνίδι μπορεί επίσης να κοινοποιηθεί και στο Facebook όπου φίλοι μπορούν να δουν τα αποτελέσματα και να κάνουν “like”.


Προκειμένου να δοθεί απευθείας πρόσβαση στο mobile app, η Swarosvki συνεργάζεται με τα QR codes σε συγκεκριμένα καταστήματα, καθώς και στην κεντρική σελίδα του ιστότοπου www.facebook.com/swarovskicom που είναι για τη συλλογή Men’s Collection.


Παράλληλα, η αντρική συλλογή “N the Skull” που θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα από αρχές Σεπτεμβρίου 2011 σε 1,900 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, αποκαλύπτει τη ροκ έμπνευση της μέσα από το κολιέ και το επιβλητικό μενταγιόν. Αν όμως κάποιος προτιμάει ένα πιο συγκρατημένο στυλ, το μενταγιόν νεκροκεφαλή, διατίθεται και σε μικρότερο μέγεθος.