Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ο ΟΤΕ αλλάζει τη μορφή του λογαριασμού του.


OTEΜε το νέο λογαριασμό, οι πελάτες μπορούν:
– να εντοπίζουν την πληροφορία που χρειάζονται με την πρώτη ματιά,
– να γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν, πότε και γιατί,
– να κατανοούν αν και πόσο αξιοποιούν τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν ή αν κάποια από τις λύσεις που τους προσφέρει ο ΟΤΕ μπορεί να καλύψει πιο αποτελεσματικά και οικονομικά τις ανάγκες τους.


Ο νέος λογαριασμός του ΟΤΕ γίνεται πιο εύχρηστος, λειτουργικός και φιλικός καθώς:
– αποκτά άμεση γλώσσα και ύφος, «μιλώντας» απευθείας στον πελάτη,
– με τη χρήση εικαστικών στοιχείων και χρωμάτων, αναδεικνύει τις σημαντικότερες πληροφορίες (π.χ. ποσό πληρωμής, ημερομηνία λήξης),
– οι κατηγορίες των χρεώσεων έχουν ανασχεδιαστεί για να παρέχουν συνοπτική και αναλυτική απεικόνιση της χρήσης εντός και εκτός παγίου των προγραμμάτων και υπηρεσιών που διαθέτει ο πελάτης,
– αναδεικνύει θέματα ενδιαφέροντος, όπως νέα προγράμματα και προσφορές.


Αναλυτική παρουσίαση demo του καινούργιου λογαριασμού είναι διαθέσιμη στο www.ote.gr . Για περισσότερες λεπτομέρειες και διευκρινίσεις για τον νέο λογαριασμό, οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν στο κατάστημα Oteshop της περιοχής τους ή να καλέσουν στο 13888!


Μy e-bill
Για την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτησή τους, οι πελάτες μπορούν να εξοφλήσουν online τον λογαριασμό τους με την υπηρεσία My e-Βill. Με την υπηρεσία My e-bill οι πελάτες μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους στο www.ote.gr οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας απλά, γρήγορα και με ασφάλεια και να απολαμβάνουν:
– έκπτωση €2,50 στο λογαριασμό,
– δωρεάν πλήρη ανάλυση και στατιστικά των κλήσεων τους.