Το πρώτο έργο αφορά στην αναβάθμιση του κέντρου λειτουργιών δικτύου, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.


hp logo 2010Η επιχειρησιακή μονάδα HP Enterprise Services ανακοινώνει ότι η Telekom Serbia ολοκλήρωσε τα πρώτα βήματα προς το μετασχηματισμό των συστημάτων υποστήριξης λειτουργικών και επιχειρησιακών διαδικασιών (OSS και BSS), για την αύξηση της ευελιξίας, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της.


Ως κορυφαίος πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στη Σερβία και σε άλλες γειτονικές βαλκανικές χώρες, η Telekom Serbia διαπίστωσε ότι ένα καλύτερο μοντέλο διαχείρισης επιπέδου υπηρεσιών ήταν απαραίτητο για την ενίσχυση της εμπειρίας των καταναλωτών, καθώς και για να διατηρήσει μακροπρόθεσμα την ηγετική της θέση σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά.


Για να βελτιώσει τη διαχείριση του επιπέδου υπηρεσιών της Telekom Serbia, το τμήμα HP Solutions Consulting Services, το οποίο παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους σε όλο τον κόσμο, βοήθησε την εταιρεία να μετασχηματίσει τις λειτουργίες του συστήματος υποστήριξης λειτουργικών διαδικασιών (OSS), μεταξύ των οποίων η διεκπεραίωση υπηρεσιών (ενεργοποίηση νέων πελατών στο δίκτυο) και η διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας υπηρεσιών δικτύου (εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων δικτύου). Η HP βοήθησε επίσης την εταιρεία να αξιολογήσει βασικές λειτουργίες του συστήματος υποστήριξης επιχειρησιακών διαδικασιών (BSS), συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης και της εξυπηρέτησης πελατών.


Η HP υλοποίησε δύο παραδοτέα που βοήθησαν την Telekom Serbia στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που θέτει τις υπηρεσίες στο επίκεντρο, είναι ευέλικτο, βασίζεται σε πρότυπα και είναι ευθυγραμμισμένο με τους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, ανέπτυξε ένα λεπτομερή οδικό χάρτη με πλάνο διαχείρισης και μια ολοκληρωμένη έκθεση για τον επανασχεδιασμό διαδικασιών και την οργάνωση του κέντρου λειτουργιών δικτύου.


Αξιοποιώντας μια ολιστική προσέγγιση, η HP εξέτασε το υπάρχον περιβάλλον της Telekom Serbia, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής συστημάτων υποστήριξης, των διαδικασιών, των τεχνολογιών και της οργάνωσης. Στη συνέχεια, μετά την αξιολόγηση των επιχειρηματικών στόχων της εταιρείας, η HP παρέδωσε έναν οδικό χάρτη αλλαγής που περιγράφει 30 πρωτοβουλίες και υπογραμμίζει τις 4 πιο σημαντικές.


Καθ’ όλη τη διάρκεια της συμβουλευτικής διαδικασίας, το τμήμα HP Solutions Consulting Services αξιοποίησε την εξειδίκευση του στη διαχείριση αλλαγών, τη λειτουργική του υπεροχή και τις συμβουλευτικές του υπηρεσίες σε στρατηγικό και οικονομικό επίπεδο. Η HP αξιοποίησε την πλατφόρμα HP COSMOS, μια λύση που επιτρέπει την απεικόνιση όλων των αλληλεπιδράσεων και των αλληλεξαρτήσεων σε όλα τα επιχειρησιακά επίπεδα. Η πλατφόρμα HP COSMOS ενοποιεί πρότυπα της αγοράς και τα συνδυάζει με την εμπειρία και τις βέλτιστες πρακτικές της HP για τη βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής ολοκλήρωσης.


Η HP ανασχεδιάζει τις διαδικασίες του κέντρου λειτουργιών δικτύου της Telekom Serbia
Μία από τις βασικές προτεραιότητες του οδικού χάρτη αλλαγής των συστημάτων υποστήριξης είναι να δοθεί έμφαση στο κέντρο λειτουργιών δικτύου της Telekom Serbia, το οποίο είναι υπεύθυνο για τον εντοπισμό και την επίλυση των προβλημάτων απόδοσης που μπορεί να επηρεάσουν τη διαθεσιμότητα του δικτύου για τους πελάτες.


Από τη στιγμή που το κέντρο λειτουργιών δικτύου βρίσκεται στο επίκεντρο άλλων παρεμφερών διαδικασιών, η Telekom Serbia παρατήρησε ότι η βελτίωση των λειτουργιών του θα είχε πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα, βελτιώνοντας λειτουργίες σε όλους τους συγγενείς τομείς, όπως ο σχεδιασμός υπηρεσιών, η μελέτη, η εξυπηρέτηση πελατών, τα συστήματα πληροφορικής και το βασικό δίκτυο.


Η HP, με τη χρήση της πλατφόρμας HP COSMOS και με μια δοκιμασμένη μεθοδολογία για την ανάπτυξη πληροφοριακής στρατηγικής και αρχιτεκτονικής, επανασχεδίασε εννέα διαδικασίες του κέντρου λειτουργιών δικτύου. Κάθε μια από αυτές προσδιορίστηκε σε σχέση με πρότυπες επιχειρησιακές διαδικασίες του κλάδου και είχε άμεση σχέση με το επιχειρησιακό και λειτουργικό περιβάλλον της Telekom Serbia. Επίσης, η HP πρότεινε μια νέα οργανωτική δομή για το κέντρο λειτουργιών δικτύου και προσδιόρισε συγκεκριμένους ρόλους και αρμοδιότητες για τη βελτιστοποίηση της εκτέλεσης λειτουργιών.


Οι νέες διαδικασίες θα επιτρέψουν στο κέντρο λειτουργιών δικτύου της Telekom Serbia να βελτιώσει βασικές λειτουργικές διαδικασίες, όπως η βελτιστοποίηση του εντοπισμού προβλημάτων και η άμεση επίλυση τους, πριν επηρεάσουν τον πελάτη.


Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.hp.com/go/SCS.