Η αυτόματη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Nokia Siemens Networks αντιμετωπίζει γρήγορα τα παράπονα των πελατών.


nokia_siemens_networksΗ Vipnet, ο κορυφαίος πάροχος κινητής τηλεφωνίας της Κροατίας, χρησιμοποιεί το λογισμικό Customer Care Automation της Nokia Siemens Networks, με στόχο να παρέχει άμεσα στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών της Vipnet τις πληροφορίες που χρειάζονται για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των πελατών.


Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν πλέον να εντοπίσουν τις αιτίες του προβλήματος ενός συνδρομητή στο δίκτυο και να το επιλύσουν αμέσως χωρίς να απαιτούνται ειδικοί τεχνικοί. Αυτή η δυνατότητα άμεσης επίλυσης των προβλημάτων απογειώνει την εμπειρία του πελάτη, ενώ βελτιώνει και την αποτελεσματικότητα του δικτύου κινητής τηλεφωνίας.