Μια νέα on line καμπάνια, με τίτλο “Bad day ?… It’s time to travel!”, δημιούργησε η ομάδα interactive marketing της Forthnet, για λογαριασμό της KLM.

ForthnetΗ Forthnet, στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας της με την KLM, ανέλαβε το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση της φθινοπωρινής online καμπάνιας της αεροπορικής εταιρίας. Με τίτλο “Bad day ?… It’s time to travel!”, κύριος στόχος της ενέργειας είναι να προβάλει τις προσφορές της KLM, αλλά και να συμβάλλει στην ενδυνάμωση και μεγέθυνση της συνδρομητικής βάσης της εταιρίας.

Στη νέα αυτή καμπάνια, που παραπέμπει σε φαρσοκωμωδία του βωβού κινηματογράφου, πρωταγωνιστής είναι ένας …ατζαμής τύπος που ότι και να κάνει εντός του εργασιακού του χώρου, τελικά καταλήγει…στην καταστροφή! Κουρασμένος από την καθημερινότητα του, το μόνο που θέλει είναι να φύγει για ένα ταξίδι, να αλλάξει παραστάσεις και να γεμίσει μπαταρίες. Η λύση έρχεται με τα φτερά της KLM!

Για την επικοινωνία της καμπάνιας, δημιουργήθηκε σχετικό expandable banner που παρουσιάζει τον πρωταγωνιστή …εν δράσει. Το banner, οδηγεί στο ειδικά διαμορφωμένο microsite www.timetotravel.gr, όπου ο χρήστης, μπορεί να παρακολουθήσει πέντε χιουμοριστικά video με γκάφες του πρωταγωνιστή, αλλά και να λάβει μέρος σε ένα παιχνίδι, διεκδικώντας εισιτήρια για 2 άτομα, στις πτήσεις της KLM προς Amsterdam και Los Angeles. Το online game, διαδραματίζεται μέσα σε ένα υπνοδωμάτιο, και ζητά από το χρήστη, αφού επιλέξει τρία αντιπροσωπευτικά αντικείμενα, ανάλογα με τον προορισμό του, να τα τοποθετήσει σε μια βαλίτσα. Αν έχει επιλέξει σωστά, μπορεί να λάβει μέρος στο σχετικό διαγωνισμό και να …αποδράσει με τα φτερά της KLM.

Την επικοινωνία της ενέργειας, ολοκληρώνει η δημιουργία σχετικού Facebook Group, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η Forthnet ήταν υπεύθυνη και για το media planning and buying της καμπάνιας.

Η ομάδα interactive marketing της Forthnet, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στο χώρο του internet και υιοθετεί τις πλέον καινοτόμες τακτικές on line διαφήμισης, ώστε να προσφέρει αποτελεσματικές και αξιόπιστες υπηρεσίες που κερδίζουν τον χρήστη και προσφέρουν ουσιαστική προβολή – επικοινωνία σε κάθε πελάτη.