Η Nokia συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ WRC, ενώ το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στο WRC με την υποστήριξή της.


NokiaΑπόλυτα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του WRC σε επίπεδο οργάνωσης και σχεδίασης, το Ράλλυ Ακρόπολις, ξεκινώντας από τη φετινή διοργάνωση, γυρίζει σελίδα χτίζοντας ένα νέο, σύγχρονο προφίλ. Μετά από έναν χρόνο απουσίας, ο εθνικός αγώνας επέστρεψε στα «μεγάλα σαλόνια» του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ. Στο πλαίσιο αυτό, η Nokia δεν θα μπορούσε να είναι απούσα από αυτή την προσπάθεια.


Η Nokia, χάρη σε μια συμφωνία που την καθιστά International Partner του FIA World Rally Championship, είναι έτοιμη να φέρει πιο κοντά τους ενθουσιώδεις φίλους των αγώνων ράλλυ από ολόκληρο τον κόσμο. Η συμφωνία αυτή, επιτρέπει στη Nokia να ενσωματώσει την τεχνολογία και το brand της σε όλες τις δραστηριότητες του WRC.


Οι φίλοι των ράλλυ έχουν τη δυνατότητα, όχι μόνο να παρακολουθούν από κοντά τους αγαπημένους τους οδηγούς και συνοδηγούς, αλλά και να ενημερώνονται για ό,τι συμβαίνει μπροστά και πίσω από τις κάμερες και, φυσικά, να μοιράζονται όλη αυτή τη μοναδική εμπειρία με τους φίλους τους.


Την περασμένη χρονιά, η τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων του WRC ξεπέρασε τις 5.185 ώρες, με τον αριθμό των τηλεθεατών να υπερβαίνει το μισό δισεκατομμύριο. Στο πρωτάθλημα του 2011, εννέα ομάδες, μεταξύ των οποίων η Citroën, η Ford και η MINI, αγωνίζονται σε 13 χώρες στην Ευρώπη, την Κεντρική και τη Λατινική Αμερική, την Αυστραλία και τη Μέση Ανατολή.


Η μάχη για τον τίτλο του Πρωταθλητή WRC 2011 συνεχίστηκε με τον έβδομο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο διεξήχθη από τις 16 έως τις 19 Ιουνίου. Το Ράλλυ Ακρόπολις φημίζεται για τις πολύ δύσκολες ειδικές διαδρομές, οι οποίες φέρνουν τα πληρώματά στο όριο των δυνατοτήτων τους. Το Ακρόπολις θεωρείται ένας από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του WRC, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το μικρό αριθμό των συμμετοχών που καταφέρνουν να φτάσουν μέχρι την γραμμή του τερματισμού. Το Ράλλυ Ακρόπολις διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1951 από την ΕΛΠΑ, ενώ από το 1953 ο αγώνας έγινε διεθνής. Τρία χρόνια αργότερα, το Ακρόπολις εντάσσεται στους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, ενώ από το 1993 συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του WRC.