Έξι βραβεία, -τρία χρυσά, δύο ασημένια, και ένα χάλκινο- στα φετινά Ermis Awards επικύρωσαν για μια ακόμη χρονιά την επιτυχημένη επικοινωνιακή παρουσία του ΟΤΕ.

ΟΤΕΜε χρυσό Ερμή διακρίθηκε η πρωτότυπη και διασκεδαστική καμπάνια για την εταιρική εικόνα του ΟΤΕ, στην κατηγορία Ταινίες Διαφημιστικές – Σειρά Τριών Έργων: ο «Παπαγάλος», η «Απατημένη» και η «Καφετιέρα». Η καμπάνια με μήνυμα «Για όλα τελικά ΔΕΝ φταίει ο ΟΤΕ», εξέφρασε με τον πλέον δημιουργικό τρόπο τις θέσεις του ΟΤΕ ενώ συζητήθηκε από το κοινό. Μάλιστα, η ταινία «Παπαγάλος» απέσπασε και μεμονωμένα ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Ταινίες Διαφημιστικές – Εταιρική Επικοινωνία.

Χρυσό Ερμή επίσης απέσπασε η καταχώριση «Κρεοπωλείο» στην κατηγορία Καταχωρίσεις – Τηλεφωνία – Υπηρεσίες. Σε μία «κόλα κρεοπωλείου» ο ΟΤΕ προβάλλει τις ολοκληρωμένες προτάσεις που διαθέτει. Η λύση έρχεται  με το conn-x@work-plus που προσφέρει γρήγορο internet, οικονομική σταθερή, high tech εξοπλισμό με δωρεάν εγκατάσταση και συνεχή τεχνική υποστήριξη.

Ο ΟΤΕ τιμήθηκε με έναν ακόμα χρυσό Ερμή στην κατηγορία Media – Internet για το renaming του πρώτου διαδραστικού web radio στην Ελλάδα, το Mindradio Powered by connx.

Η διαφημιστική ταινία “Come Together τιμήθηκε με ασημένιο Ερμή στην κατηγορία Ταινίες Διαφημιστικές – Τηλεφωνία- Πληροφορική. «Όλος ο κόσμος γίνεται ένα» για το νούμερο ένα ADSL στην Ελλάδα, που προσφέρει το ολοκληρωμένο πακέτο connx του ΟΤΕ.

Τέλος με χάλκινο Ερμή τιμήθηκε και η διαφημιστική ταινία «Γαμπρός» για την υπηρεσία OTEtalk. Με χιούμορ αλλά και με τη χρήση της λογικής των αλλεπάλληλων μικρών σποτ που μοιράζονται στη διάρκεια ενός διαφημιστικού break, η καμπάνια προέβαλε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το βασικό πλεονέκτημα του προγράμματος, δηλαδή τον απεριόριστο χρόνο ομιλίας. Ακόμα και για την …. «εύρεση γαμπρού».

H καμπάνια για την εταιρική εικόνα, την καταχώρηση «Κρεοπωλείο», το renaming  του Mindradio powered by conn-x, και οι διαφημιστικές ταινίες “Come Together” και «Παπαγάλος» είναι δημιουργίες της Leo Burnett για λογαριασμό της κοινοπραξίας Πυρήνας ΙΙ, ενώ η διαφημιστική ταινία «Γαμπρός» είναι δημιουργία της McCann Erickson για λογαριασμό της κοινοπραξίας Πυρήνα ΙΙ.