Διαφημίσεις αντί για απειλές επιφυλάσσουν MTV και MySpace στο «πειρατικό» περιεχόμενο.

myspaceΜέχρι σήμερα κάθε φορά που κάποιος χρήστης της δημοφιλούς υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης MySpace, ανέβαζε κάποιο video-clip «κλεμμένο» από το MTV, οι διαχειριστές του site έσπευδαν να τον προειδοποιήσουν να το κατεβάσει. Πλέον, χάρη στην τεχνολογία της εταιρείας Audite, το MySpace θα εντοπίζει τα «κλεμμένα» από το MTV video και αντί να τα διαγράφει, θα προσθέτει πάνω τους… διαφημίσεις!
Ο ιδιαίτερος αυτός μηχανισμός διαφήμισης αποτελεί μια εναλλακτική προσέγγιση στο πως οι δικαιούχοι πνευματικών δικαιωμάτων (πχ MTV) μπορούν να καρπωθούν έστω και έμμεσα τα οφέλη που τους αναλογούν.
Η πλατφόρμα της Audite, μάλιστα, μπορεί να συγκρίνει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MTV με το online περιεχόμενο του MySpace και να φροντίσει πως οι αντίστοιχες διαφημίσεις του προγράμματος θα ενσωματωθούν και στα «δανεισμένα» videos.
Ο διευθυντής marketing του MySpace, Jeff Berman δήλωσε πως η συγκεκριμένη κίνηση αλλάζει τους όρους του «παιχνιδιού», καθώς μεταβαίνουμε από έναν κόσμο του «Όχι» σε έναν κόσμο του «Ναι», όσον αφορά στην ελεύθερη ανάρτηση περιεχομένου, προστατεύοντας παράλληλα τα δικαιώματα των κατόχων copyright.
Οι διαφημίσεις του Audite προβλέπεται να προβάλλονται πάνω σε ένα ημιδιάφανο πλαίσιο στο κάτω ένα τρίτο του video player.