Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε τη διαχείριση και προβολή της Γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι στα Social Media.


ELEDΤο έργο έγινε από κοινού σε συνεργασία με τον Γιώργο Αναστασάκη, που δραστηριοποιείται πλέον στο χώρο του digital marketing. Ήδη έχει ανανεωθεί η fan page της Κρι Κρι στο facebook απ’ όπου τρέχουν διαγωνισμοί, ενώ σύντομα θα υπάρξει παρουσία και στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το youtube και twitter.


Αρχή της συνεργασίας αποτέλεσε ένας mini διαγωνισμός 4 ημερών που με δώρο «τα παγωτά του μήνα» ενέπλεξε τους χρήστες με αποτέλεσμα την αύξηση των fans στη Fan Page της Κρι Κρι κατά 50%, μέσα σε λίγες μέρες.


Μέχρι τις 27 Ιουνίου, στον αέρα τρέχει ο πρώτος μεγάλος διαγωνισμός «Stay Freeze» (www.facebook.com/krikri.gr) όπου κάθε βδομάδα ένας τυχερός κερδίζει μετά από κλήρωση ένα ipad 2. Ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει αυτόματα ένα ipad 2 και η φωτογραφία του θα δημοσιευτεί στα μέσα. Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου προχώρησε στην εικαστική επιμέλεια του διαγωνισμού ενώ δημιούργησε την εφαρμογή (application) μέσω της οποίας οι χρήστες ανεβάζουν την πιο «φευγάτη» φωτογραφία τους δίπλα σε ένα ψυγείο Κρι Κρι με σκοπό να κερδίσουν όσο περισσότερα Like! μπορούν και ταυτόχρονα συμμετοχές για την κλήρωση.