Ένα χρυσό και ένα ασημένιο βραβείο απέσπασαν δύο καμπάνιες της Cosmote που σχεδίασε και υλοποίησε η εταιρία OgilvyOne, στο πλαίσιο της φετινής τελετής των Ermis Awards 2008.

afisa-cosmote-multiΜε Χρυσό Ερμή διακρίθηκε η πρωτότυπη καμπάνια των προγραμμάτων MULTI της Cosmote για την «Μαϊμού», στην κατηγορία “Telecommunications & Computing Banners”. Τα interactive banners στα οποία οι χρήστες καλούνταν να συμμετάσχουν σ’ ένα φωτογραφικό παιχνίδι με πρωταγωνίστρια τη χαριτωμένη μαϊμού, κατάφεραν να διασκεδάσουν το κοινό και παράλληλα να επικοινωνήσουν εύστοχα τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων MULTI, όπου η χρέωση για το SMS είναι ίδια με το MMS και η χρέωση της βιντεοκλήσης ίδια με της απλής ομιλίας.

Με Ασημένιο Ερμή τιμήθηκε η Cosmote στην κατηγορία “Travel / Entertainment / leisure / media banners”, για το “2 for 1” banner, που επίσης δημιούργησε η OgilvyOne, στο πλαίσιο του προωθητικού προγράμματος “2 for 1” που προσφέρει η Cosmote σε συνεργασία με τα Village Cinemas. Μια σειρά από interactive banners βασισμένα στον κινηματογραφικό χαρακτήρα της προσφοράς, καλούσαν το χρήστη να κερδίσει μια ακόμα θέση στο σινεμά πληρώνοντας 2 εισιτήρια στην τιμή του ενός, επικοινωνώντας με εντυπωσιακό τρόπο τα οφέλη για τους συνδρομητές της Cosmote.