Το 30% της εταιρίας Ira Media, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα στρατηγικής των ΜΜΕ, απεκτησε η Dionic.

dionic logoΤο τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται σε 288 χιλ. ευρώ και η εν λόγω επένδυση θα καλυφθεί από τα αντληθέντα κεφάλαια του μετατρέψιμου μη διαπραγματεύσιμου ομολογιακού δανείου της εταιρείας. Η Ira Media ιδρύθηκε το 2002 με στόχο την ανάληψη του σχεδιασμού και της υλοποίησης της στρατηγικής επικοινωνίας μίας διαφημιστικής καμπάνιας ενός διαφημιζόμενου. Για την προσφορά των υπηρεσιών της αυτών, η εταιρία αναλύει τα δεδομένα του κάθε διαφημιζόμενου και με επιστημονική προσέγγιση σχεδιάζει την άριστη στρατηγική media που πρέπει να ακολουθηθεί αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τον προϋπολογισμό του διαφημιζόμενου ώστε να επιφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η επένδυση θα καλυφθεί από τα αντληθέντα κεφάλαια του μετατρέψιμου μη διαπραγματεύσιμου ομολογιακού δανείου της.