Σύμφωνα με έρευνα της Ericsson, oι καταναλωτές βασίζονται περισσότερο σε υπηρεσίες cloud για τις καθημερινές τους εργασίες.


ericssonΗ δυνατότητα να βρίσκονται συνεχώς συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο κάνει τους καταναλωτές να βασίζονται ολοένα και περισσότερο στο cloud για τις καθημερινές τους ανάγκες. Κι ενώ η επανάσταση των smartphones μπορεί να ξεκίνησε αυτή την τάση, η έρευνα έχει δείξει ότι η χρήση εφαρμογών είναι αυτή που πιθανώς θα την συνεχίσει. Οι εφαρμογές στην ουσία είναι αυτές που διαμορφώνουν τον τρόπο χρήσης των συνδεδεμένων συσκευών.


Η συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με τις εφαρμογές δημιουργεί, επίσης, νέες προσδοκίες για τη σύνδεση ηλεκτρονικών συσκευών. Οι συσκευές πρέπει να είναι συνδεδεμένες για να είναι χρήσιμες. Για παράδειγμα, το 54% των Αμερικανών χρηστών φορητών συσκευών αποθήκευσης, δήλωσε ότι θα ήθελε να είναι σε θέση να συγχρονίζει τις φορητές συσκευές του με τα αρχεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο σπίτι από οπουδήποτε. Το 49% των ιδιοκτητών κάμερας μεταξύ των ερωτηθέντων ήθελε άμεση πρόσβαση σε ασφαλές online σύστημα αποθήκευσης για τις φωτογραφίες του.


Μέσω της έρευνας – η οποία πραγματοποιήθηκε σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένων ΗΠΑ, Ευρωπαϊκών χωρών και Ιαπωνίας – διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω των smatphones ακόμα και πριν σηκωθούν από το κρεβάτι το πρωί. Συγκεκριμένα, το 2011 το 35% των Αμερικανών χρηστών Android και iPhone δήλωσε ότι αλληλεπιδρούσε με μη φωνητικές εφαρμογές, όπως το Facebook, από τα smartphones πριν σηκωθούν από το κρεβάτι. Η ευκολία της πρόσβασης στο Διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν ένα μεγάλο αριθμό υπηρεσιών cloud για τις καθημερινές τους εργασίες.


Οι καταναλωτές σήμερα έχουν μικρότερη εξάρτηση από τις συσκευές που χρησιμοποιούν, και μεγαλύτερη από τις εφαρμογές που τους βοηθούν – όχι μόνο να ενημερώνονται ή να επισκέπτονται sites κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και να βρουν ένα μέρος για φαγητό, να οργανώσουν το οικογενειακό τους πρόγραμμα και άλλες καθημερινές δραστηριότητες. Η «κουλτούρα των εφαρμογών» μετατρέπεται σε ένα νέο τρόπο ζωής και τώρα εξαπλώνεται στους χρήστες tablet και άλλων συσκευών.


Από τα ευρήματα της έρευνας του Ericsson ConsumerLab, προκύπτει επίσης ότι αυτή η «κουλτούρα των εφαρμογών» μπορεί εύκολα να μεταφέρεται μεταξύ των κινητών συσκευών – οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εφαρμογές στα tablets με τον ίδιο τρόπο με τα smartphones. Το περιβάλλον και η κατάσταση καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής χρησιμοποιεί την εφαρμογή και όχι η συσκευή.


Οι έρευνες του Ericsson ConsumerLab αποκαλύπτουν μια πιθανώς κρίσιμη καμπή – ότι ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιείται, οι χρήστες όλο και περισσότερο ανακαλύπτουν πόσο δύσκολο είναι να μην είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο cloud.


Τα ευρήματα της 18μηνης έρευνας που πραγματοποιήθηκε από το Ericsson ConsumerLab για τη χρήση του mobile internet παρουσιάστηκαν στο Ericsson Business Innovation Forum στη Silicon Valley στις ΗΠΑ στις 11 Μαΐου.