Το “L.A. Noire” κυκλοφορεί στην Ελλάδα στις 20 Μαΐου σε PlayStation3 και Xbox360 από την CD Media.


la noireΜε μόλις μία εβδομάδα περίπου να έχει απομείνει μέχρι την κυκλοφορία του LA Noire, από τις τελευταίες προεπισκοπήσεις που δημοσιεύτηκαν. Το LA Noire κόσμησε την πρώτη σελίδα του ένθετου «Τέχνες» των New York Times του περασμένου Σαββατοκύριακου με μια πολυσέλιδη παρουσίαση για το πώς το παιχνίδι αναπαριστά μερικά από τα πιο βίαια χρόνια στην ιστορία του Λος Άντζελες, και για την τεχνολογία MotionScan που χρησιμοποιείται για την αναπαραγωγή των εκφράσεων των ηθοποιών μέσα στο παιχνίδι.


«Το παιχνίδι ζωντανεύει μέσα από μια πανέμορφη αναπαράσταση του Λος Άντζελες του 1947, από τα κτίρια-ορόσημα όπως το Musso and Frank Grill και το Grauman’s Chinese Theater μέχρι το σήμα «Hollywoodland» ψηλά στους λόφους του Χόλιγουντ. Οι χαρακτήρες βρίζουν, καπνίζουν, πίνουν, συμπλέκονται – ακολουθώντας κατά γράμμα τις προσταγές του νουάρ, με φόντο ατμοσφαιρική τζαζ, έντονα χρώματα την ημέρα και νέον που τρεμοπαίζουν στις σκιές όταν πέσει η νύχτα».


Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Keith Stuart της Guardian αρθρογραφεί πάνω στην βασική ιδέα που βρίσκεται στην καρδιά του παιχνιδιού: «Αυτό που το LA Noire αντιπροσωπεύει, είναι μια νέα εποχή στην διαδραστική
διασκέδαση. Τα τελευταία 30 χρόνια, τα παιχνίδια βασίζονται στα αντανακλαστικά και τον συντονισμό χεριού-ματιού του παίκτη – την ικανότητα του να αντιδρά γρήγορα με ένα χειριστήριο. Αλλά στο LA Noire, η κύρια δεξιότητα είναι η συναισθηματική αντίληψη, η ικανότητα να αποκρυπτογραφήσουμε τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου – όπως τα μικρά νευρικά τικ που προδίδουν τους ψεύτες. Αυτές είναι οι ίδιες ικανότητες που χρησιμοποιούμε και στην πραγματική ζωή και που μας επιτρέπουν να ταυτιστούμε με τους
χαρακτήρες σε κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Ξαφνικά, τα βιντεοπαιχνίδια γίνονται ένα παγκόσμιο medium».


Και τέλος, μπορείτε να δείτε τα παρασκήνια της έρευνας που διεξάχθηκε για την αναπαράσταση του Λος Άντζελες του 1947, στο άρθρο των φίλων μας στην βιβλιοθήκη Huntington στο San Marino της Καλιφόρνια, οι οποίοι παρείχαν στο LA Noire ανεκτίμητο υλικό αναφοράς κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του παιχνιδιού.


«Οι σχεδιαστές του παιχνιδιού ένωσαν ψηφιακά περίπου 300 χάρτες, δημιουργώντας ένα καμβά εργασίας που αποδίδει την τεράστια έκταση της μεγαλούπολης, από το Sunset Strip ως το Ανατολικό Λος Άντζελες και πέρα.
Κατόπιν πρόσθεσαν διάσταση και λεπτομέρειες, με τη βοήθεια τοπογραφικών δεδομένων της υπηρεσίας US Geological Survey, αεροφωτογραφιών της εποχής από την συλλογή Spence Air Photos του πανεπιστημίου UCLA, και χιλιάδων φωτογραφιών εποχής. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια σκοτεινή, τρισδιάστατη εικονική πόλη, όπου οι παίκτες θα είναι σε θέση να βυθιστούν σε ένα ρεαλιστικό νουάρ κόσμο».