Το eBay International Market παρουσιάζει όλες τις νέες τάσεις της φετινής γαμήλιας σεζόν.


eBay.grΗ Ξένια Καποπούλου, fashion editor του Cosmopolitan, μας αποκαλύπτει ότι σύμφωνα με τους ξένους σχεδιαστές το vintage look επανέρχεται στην πασαρέλα με νυφικά στολισμένα με κρύσταλλα και Swarovski, δαντέλα ή βολάν τα οποία συμπληρώνονται από εντυπωσιακά αξεσουάρ, όπως πέπλα, γάντια και φυσικά, εντυπωσιακά ψιλοτάκουνα νυφικά παπούτσια.


Για τους άντρες η μόδα προστάζει κοστούμια σε αποχρώσεις του λευκού, ανοικτού γκρι, γαλάζιου και εκρού τα οποία να είναι άνετα, δροσερά και απόλυτα εναρμονισμένα στο κλίμα του καλοκαιριού, ενώ αντί για γραβάτα ενδείκνυται το παπιγιόν.


Πέραν όμως του νυφικού, υπάρχουν και πολλά άλλα «του γάμου δύσκολα» που πρέπει να σκεφτεί το ζευγάρι εν αναμονή της γαμήλιας τελετής και που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο “The Brides Magazine”, η πλειοψηφία των μελλονύμφων δίνει προτεραιότητα στην επιλογή του χώρου δεξίωσης ξοδεύοντας για το catering και τη δεξίωση το 37% του προϋπολογισμού, ενώ ακολουθούν τα κοσμήματα και βέρες με 23%, το νυφικό με 10%, το video και οι φωτογραφίες με 9% και τέλος ο DJ με 5%.


Ένας γάμος όμως δεν αποτελεί αντικείμενο χαράς και προβληματισμού μόνο για το ζευγάρι αλλά και για τους καλεσμένους ειδικά όσον αφορά στο κρίσιμο θέμα της επιλογής του κατάλληλου δώρου. Σύμφωνα με την Ξένια Καποπούλου τα πιο δημοφιλή δώρα που επιλέγουν οι φίλοι και συγγενείς για να χαρίσουν στο ζευγάρι είναι κυρίως οικοσκευές, ηλεκτρονικές συσκευές και gadgets, ενώ ακολουθούν τα κοσμήματα, τα διακοσμητικά και οι πίνακες ζωγραφικής.


Τα στατιστικά στοιχεία του eBay International Market το επιβεβαιώνουν. Η τεχνολογία έχει αντικαταστήσει τα παραδοσιακά δώρα όπως τα ξέραμε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι οικoσκευές οι οποίες είναι από τα πιο ευπρόσδεκτα δώρα για ένα ζευγάρι. Στο eBay πωλούνται τοστιέρες και ηλεκτρικές σκούπες κάθε 6 δευτερόλεπτα. Ενδιαφέρον έχει πως το τελευταίο τρίμηνο ο όγκος συναλλαγών για τα τις κονσόλες των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και των τηλεοράσεων έχει ξεπεράσει τα 17 εκατομμύρια ευρώ, και 16 εκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα.


Τι είναι αυτό όμως που ψάχνουν περισσότερο οι Ελληνίδες όταν ετοιμάζουν τον γάμο τους; Τα keywords που χτυπήθηκαν στην ιστοσελίδα του eBay International Market (www.ebay.gr) τους μήνες Ιανουάριο με Μάρτιο, δείχνουν πως στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελληνίδων είναι τα νυφικά φορέματα, στην δεύτερη θέση των επιλογών έρχονται τα άλμπουμ για φωτογραφίες, ενώ ακολουθούν τα νυφικά παπούτσια, και οι τιάρες από Swarovsky.