Ο Όμιλος Printec παρουσίασε τη στρατηγική του για την ανάπτυξη και επέκταση του σε νέες αγορές, κλάδους και τεχνολογίες.


PRINTECΣύμφωνα με την ομάδα διοίκησης του Ομίλου, η Printec στοχεύει να συνεχίσει την 22χρονη επιτυχημένη της μέσα από την εφαρμογή ενός φιλόδοξου επιχειρηματικού πλάνου, το οποίο βασίζεται σε μελέτη της εταιρείας συμβούλων Bain & Co, με στόχο να αναγνωριστεί και να θεμελιωθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους παροχής λύσεων ICT στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.


«Ο Όμιλος Printec είναι αυτή τη στιγμή μια από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες παροχής λύσεων Πληροφορικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Περισσότεροι από 200 πελάτες σε 15 χώρες εμπιστεύονται τις ολοκληρωμένες λύσεις της Printec και τις υπηρεσίες που παρέχει το εκτεταμένο δίκτυο τεχνικών υπηρεσιών του Ομίλου», δήλωσε ο κ. Παπαχρήστος, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου. «H Printec συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς, και αποτελεί έναν υγιή εξωστρεφή οργανισμό ο οποίος διαθέτει γερές βάσεις, διατηρεί σημαντικά επίπεδα κερδοφορίας, και συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές, σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και σε Έρευνα και Ανάπτυξη.»


Από αριστερά προς δεξιά: Βασίλης Μαθιουδάκης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketing, Σωτήριος Παπαχρήστος, Γενικός Διευθυντής Ομίλου Printec, Δανιήλ Ρωμαΐδης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος και Κύπρου

Από αριστερά προς δεξιά: Βασίλης Μαθιουδάκης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketing, Σωτήριος Παπαχρήστος, Γενικός Διευθυντής Ομίλου Printec, Δανιήλ Ρωμαΐδης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος και Κύπρου

«Στα πλαίσια της στρατηγικής μας για περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση σε νέες κάθετες αγορές και σε νέες τεχνολογίες, δίνουμε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στο διεθνή προσανατολισμό του ομίλου μας, και διευρύνουμε σημαντικά τη γκάμα των λύσεων και των υπηρεσιών που προσφέρουμε, ώστε να εξυπηρετούμε τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας για καινοτόμες λύσεις, οι οποίες προσθέτουν αξία τόσο στους ίδιους, όσο και στους τελικούς χρήστες», δήλωσε ο κ. Βασίλης Μαθιουδάκης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Μάρκετινγκ της Printec.


«Η προϊοντική στρατηγική του Ομίλου επικεντρώνεται σε οκτώ οριζόντιους άξονες λύσεων, οι οποίοι καλύπτουν τις ανάγκες τεσσάρων επιχειρηματικών κλάδων. Πιο συγκεκριμένα, το νέο, διευρυμένο προϊοντικό portfolio του Ομίλου, πέραν των λύσεων που απευθύνονται στον Τραπεζικό κλάδο, περιλαμβάνει εξειδικευμένες λύσεις για εταιρείες Τηλεπικοινωνιών, Μεταφορών και για Οργανισμούς του Ιδιωτικού και του Δημόσιου Τομέα, τις οποίες, είτε σχεδιάζουμε και αναπτύσσουμε εξ’ ολοκλήρου εμείς, είτε συνθέτουμε σε συνεργασία με κορυφαίες διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας, όπως, μεταξύ άλλων, η NCR, η Verifone, η Oracle, η Retalix, η Flash Networks, και η Infosys».


Η παρουσίαση του νέου στρατηγικού σχεδιασμού έκλεισε με μια αναδρομή στην επιτυχημένη πορεία του Ομίλου στην εγχώρια αγορά, από το Γενικό Διευθυντή Ελλάδος και Κύπρου κ. Δανιήλ Ρωμαΐδη, ο οποίος υπογράμμισε ότι, εκτός από την ενίσχυση της θέσης του Ομίλου στην αγορά των λύσεων Αυτοματισμού Συναλλαγών για Τράπεζες, σημαντικά βήματα έχουν γίνει και στο χώρο του Λιανεμπορίου και των λύσεων για εταιρείες Πετρελαιοειδών, ενώ παράλληλα η εταιρεία έχει υλοποιήσει ανάλογα έργα σε Δημόσιους οργανισμούς και παρόχους Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.