Η Saturn συμπληρώνει 50 χρόνια παρουσίας στην Ευρώπη και γιορτάζει τα γενέθλιά της με προσφορές και μια καμπάνια επικοινωνίας.


saturnΤο 2011 αποτελεί χρονιά – ορόσημο για τη Saturn, καθώς φέτος η αλυσίδα γιορτάζει τη συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας, υλοποιώντας μία νέα, μεγάλη καμπάνια επικοινωνίας. Από το 1961, που εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα στην Κολωνία της Γερμανίας, μέχρι σήμερα, η Saturn έχει διανύσει μία ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, έχοντας προσθέσει στο δίκτυό της 264 σημεία πώλησης σε 14 χώρες.


Ανανεώνοντας την υπόσχεσή της για άλλα 50 χρόνια κορυφαίων υπηρεσιών, γιορτάζει τα γενέθλιά της και προσκαλεί και τους καταναλωτές να απολαύσουν στο maximum την εμπειρία Saturn μέσα από μοναδικές προσφορές. Τα καταστήματα της αλυσίδας Saturn θα υποδέχονται όλο το χρόνο τους επισκέπτες τους με «εορταστική» εμφάνιση αλλά, κυρίως, με συμφέρουσες προσφορές και πολλές ενδιαφέρουσες δράσεις. Στο πλαίσιο αυτό, οι πελάτες της Saturn θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από διάφορα προνομιακά προγράμματα αγορών, που θα τους επιτρέπουν να αποκτήσουν προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας σε ασύγκριτες τιμές.


Παράλληλα, για τον εορτασμό των πεντηκοστών της γενεθλίων και την ενημέρωση του κοινού για τις μεγάλες προσφορές, η Saturn πραγματοποιεί μια μεγάλη καμπάνια επικοινωνίας, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με βασικό μήνυμα «Γιορτάζουμε 50 χρόνια στην Ευρώπη!». Κεντρικό πρόσωπο της εν λόγω καμπάνιας είναι ο διάσημος Αμερικανός παρουσιαστής αγώνων μποξ παγκοσμίως, Michael Buffer, ο οποίος χαρακτηρίζεται για την εκκεντρικότητά του. Με τη χαρακτηριστική του φωνή, ο Buffer προσκαλεί τους καταναλωτές να γιορτάσουν μαζί με τη Saturn και να επισκεφθούν τα καταστήματα της αλυσίδας, η οποία πραγματικά «μάχεται» για να τους προσφέρει τις πιο συμφέρουσες προτάσεις της αγοράς.


Αξίζει ακόμα να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη καμπάνια έχει επενδυθεί μουσικά από το ιδιαίτερα δημοφιλές και, ταυτόχρονα, διαχρονικό κομμάτι του rock συγκροτήματος, Opus, «Live is Life». Το τραγούδι αυτό, διαθέτοντας δυναμική και ιδιαίτερα έντονο ρυθμό, πλαισιώνει θριαμβευτικά το διαφημιστικό μήνυμα της Saturn, προετοιμάζοντας το έδαφος για τον «αγώνα» προς όφελος των καταναλωτών.


Σημειώνεται ότι, η αλυσίδα Saturn δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το Σεπτέμβριο του 2008, όταν άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην περιοχή της Καλλιθέας. Σήμερα, η Saturn διατηρεί συνολικά πέντε καταστήματα στην ελληνική αγορά, τρία εκ των οποίων στην Αττική και δύο στη Θεσσαλονίκη.