Από την “Αγάπη” έως την καμπάνια “Άνθρωπος-αράχνη”, οι νέες διαφημίσεις της Nikon τονίζουν πόσο συνδέουν οι άνθρωποι τη ζωή τους με τη φωτογραφία.


IAM_NIKONΗ Nikon παρουσιάζει τη νέα, ολοκληρωμένη καμπάνια για τη σειρά compact φωτογραφικών μηχανών COOLPIX στην Ευρώπη και τη Νότια Αφρική. Με αυτόν τον τρίτο κύκλο της σειράς “I AM”, η καμπάνια προχωράει ένα βήμα μπροστά προσδίδοντας έναν πιο συναισθηματικό τόνο στις διαφημίσεις της οι οποίες αναδεικνύουν τις στιγμές που βιώνουν οι άνθρωποι όταν τραβούν και μοιράζονται τις φωτογραφίες τους.


Οι πέντε διαφημίσεις που αποτελούν την καμπάνια φέρουν τους εξής τίτλους: “Αντιδράσεις”, “Αγάλματα”, “Αγάπη”, “Ύψος” και “Άνθρωπος-αράχνη” και θα προβληθούν στην τηλεόραση, σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και σε υπαίθριους χώρους. Η τηλεοπτική πρεμιέρα προγραμματίστηκε για τις 10 Μαρτίου 2011 και έλαβε χώρα στη Γερμανία.


Το θέμα “Αγάπη” παρουσιάζει μια παρέα νέων σε διακοπές που έχουν μαζευτεί για να τραβήξουν μια ομαδική φωτογραφία. Ωστόσο, όταν έρχεται η ώρα να τραβήξει κάποιος από την παρέα τη φωτογραφία, εστιάζει με τέτοιο τρόπο ώστε στη φωτογραφία απεικονίζεται μόνο η κοπέλα που αγαπάει. Σε μια άλλη διαφήμιση, το “Ύψος”, ο φόβος και όχι τόσο η αγάπη είναι που καταλαμβάνει τον νεαρό άνδρα, καθώς η φωτογράφος εκτελεί μια κοντινή λήψη του φίλου της ο οποίος είναι έτοιμος να βουτήξει από έναν πολύ ψηλό βατήρα στην πισίνα που βρίσκεται από κάτω. Το θέμα “Αγάλματα” αποτυπώνει τις αστείες εκφράσεις των ανθρώπων όταν συμμετέχουν στη δημοφιλή συνήθεια να τραβούν φωτογραφίες, προσωπικές αλλά και με φίλους, μπροστά σε δημόσια μνημεία. Το θέμα “Αντιδράσεις” ζωντανεύει την εμπειρία της φωτογράφισης απεικονίζοντας την οικογένεια και τους φίλους μαζεμένους γύρω από το σκόπευτρο για να δουν πώς βγήκαν στη φωτογραφία αλλά και το πώς αντιδρούν μετά από τη φωτογράφιση.


Θέλοντας να τονίσει τη νέα λειτουργία zoom 18x της COOLPIX S9100, η τελευταία διαφήμιση “Άνθρωπος-αράχνη”, η οποία αποτέλεσε τη μεγαλύτερη περιπέτεια από τεχνικής πλευράς, παρουσιάζει ένα θαρραλέο αναρριχητή να σκαρφαλώνει σε έναν ουρανοξύστη, ενώ ένας έκπληκτος διαβάτης, με το μοναδικό zoom της S9100, αποτυπώνει το θέαμα από κάτω. Οι διαφημίσεις αυτές είναι δημιουργία του Jung von Matt Spree και τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά σε εξωτερικούς χώρους στο Μπουένος Άιρες, στην Αργεντινή, από την εταιρεία παραγωγής Tony Petersen Film Berlin με σκηνοθέτη τον Jess Bluck και φωτογράφο τον Sven Jacobsen.