Η Vodafone UK και η Visa Europe ολοκλήρωσαν επιτυχώς δοκιμαστική διαφημιστική καμπάνια  που εξετάζει την αποδοχή διαφημιστικών μηνυμάτων που λαμβάνουν καταναλωτές στο κινητό τους, ως δεύτερο μήνυμα υποδοχής, όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

vodafoneΩς μέρος της δοκιμής, 150.000 μηνύματα στάλθηκαν σε συνδρομητές της Vodafone UK οι οποίοι ταξίδευαν σε 8 επιλεγμένες χώρες, για δύο εβδομάδες στη διάρκεια του Μαΐου 2008. Τριάντα λεπτά μετά την άφιξη στον προορισμό τους, οι συνδρομητές λάμβαναν μηνύματα που τους υπενθύμιζαν ότι για να πραγματοποιήσουν κλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι απαραίτητο να εισάγουν τον κωδικό +44.
Παράλληλα, τα μηνύματά αυτά τους ενημέρωναν για τη δυνατότητα να κερδίσουν εισιτήρια για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες Πεκίνο 2008, εάν χρησιμοποιούσαν την πιστωτική τους κάρτα Visa για τις αγορές τους στο εξωτερικό.

«Η συνεργασία με τη Visa Europe ήταν απόλυτα λογική για τη δοκιμή μίας τόσο πρωτοποριακής διαφημιστικής δυνατότητας που υπάρχει ήδη σε σχέση με ταξίδια στο εξωτερικό» δήλωσε ο Richard Saggers, Head of Mobile Advertising για το Vodafone Group. «Η δοκιμή στέφθηκε με επιτυχία. Η έρευνά μας έδειξε ότι το μήνυμα υποδοχής της Visa-Vodafone είχε πολύ καλή ανάκληση από τους καταναλωτές, και σε σύγκριση με πιο τετριμμένες μορφές άμεσης επικοινωνίας, είχε πολύ καλά αποτελέσματα.»

«Η κινητή τηλεφωνία είναι ένας εξαιρετικός χώρος για το μέλλον των πληρωμών» σχολίασε η Sandra Alzetta, Senior Vice President, Innovation, New product and Channel Development της Visa Europe. «Το πρώτο πράγμα που κάνουν όλοι όταν βρεθούν σε μία άλλη χώρα είναι να ενεργοποιήσουν τα κινητά τους τηλέφωνα και αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να προωθήσεις τα οφέλη της χρήσης μίας κάρτας Visa όταν βρίσκεσαι στο εξωτερικό.

Η Vodafone και η Visa θέλησαν να εξετάσουν το αντίκτυπο που έχει η διαφήμιση μέσω κινητών τηλέφωνων στην αναγνώριση από τους καταναλωτές, την αντίδραση και τη δέσμευση των καταναλωτών, στο συγκεκριμένο περιβάλλον.

«Σε ένα μέσο το οποίο οι διαφημιστές πρέπει να διαχειρίζονται με προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη το μοναδικό χαρακτήρα και την προσωπική φύση του κινητού τηλεφώνου, το μήνυμα υποδοχής μας δίνει πρόσβαση στη δημιουργία προσωπικής σχέσης ανάμεσα στον καταναλωτή και τη μάρκα, η οποία μετέπειτα μπορεί να εμπλουτιστεί μέσα από τη σχετική επικοινωνία», δήλωσε ο Andrew Goodban, Account Director της Millward Brown.

Η κοινή έρευνα αγοράς η οποία διεξάχθηκε από τη Visa Europe και τη Vodafone είχε τα εξής αποτελέσματα:

• 86% των ερωτηθέντων θυμήθηκαν ότι έλαβαν το δεύτερο μήνυμα, με ένα μεγάλο ποσοστό, της τάξης του 74%, να το ανοίγει και να το διαβάζει

• 1 στους 7 (14%) των ερωτηθέντων θυμήθηκε αυθόρμητα την προωθητική ενέργεια, ενώ ένα επιπλέον ποσοστό της τάξης του 7% τη θυμήθηκε μετά από τη σχετική υπενθύμιση

• Όσοι είχαν επιστρέψει από το ταξίδι τους σε λιγότερο από μία εβδομάδα πριν την έρευνα μπορούσαν να θυμηθούν σχεδόν δύο φορές περισσότερο την προωθητική ενέργεια (36% έναντι 17%)

• Μεταξύ όσων μπορούσαν να θυμηθούν την προωθητική ενέργεια άμεσα, σχεδόν 20% θυμήθηκε ότι διάβασε γι’ αυτήν σε γραπτό μήνυμα. Μεταξύ των ιδίων συνδρομητών, 3 στους 10 μπόρεσαν να σχετίσουν την ενέργεια με τη Visa.

• Μεταξύ όσων μπορούσαν να θυμηθούν την προωθητική ενέργεια μετά από σχετική υπενθύμιση (7%), το ένα τρίτο θυμήθηκε ότι διάβασε γι’ αυτή σε ένα γραπτό μήνυμα.

• Πενήντα τοις εκατό (50%) των ερωτηθέντων απάντησαν ότι συμφωνούν να λαμβάνουν πληροφορίες για προωθητικές ενέργειες σε μηνύματα υποδοχής, εφόσον είναι στοχευμένα σε συγκεκριμένες ενέργειες.

Η Vodafone και η Visa εξετάζουν τρόπους για να κάνουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων υποδοχής περισσότερο στοχευμένο για μελλοντικές προωθητικές ενέργειες.