Η GeoBanking πιστοποιήθηκε με ISO 9001:2008 για το Σχεδιασμό, Ανάπτυξη και Υλοποίηση Έργων Πληροφορικής και Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών.


Geobanking03Η GeoBanking είναι μία ελληνική εταιρεία, η οποία εδρεύει στην Αθήνα και ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2008. Πρόκειται για μία καινοτόμο εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού και παροχής υπηρεσιών με υψηλή εξειδίκευση στην Κτηματική Αγορά, η οποία προσφέρει καθετοποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες σε Τράπεζες, Εκτιμητικές Εταιρείες και σε άλλους φορείς που διαχειρίζονται ακίνητη περιουσία, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής στον τομέα της πληροφορικής. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της σχετικά με τη Διαχείριση Εκτιμήσεων και τη Διαχείριση Ακινήτων, αποτελούν σταθερή επιλογή επιφανών εκπροσώπων του ελληνικού χρηματοπιστωτικού τομέα.


Η Geobanking δεσμεύεται για την αξιόπιστη λειτουργία των εφαρμογών της και την απόλυτη ικανοποίηση των συμβατικών απαιτήσεων των πελατών της, μέσα από ένα οργανωτικό περιβάλλον, που στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.


Στο πλαίσιο της Πολιτικής Ποιότητας, η Διοίκηση καθορίζει συγκεκριμένους βασικούς στόχους ποιότητας που αποβλέπουν στη:
– Βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών
– Βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης
– Μείωση των προβλημάτων των εφαρμογών
– Μείωση των παραπόνων πελατών και βελτίωση της ικανοποίησής τους
– Επιβεβαίωση ότι οι διεργασίες της εταιρείας λειτουργούν αποτελεσματικά


Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας, η GeoBanking λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές :
– Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του
– Όλοι οι εργαζόμενοι είναι πλήρως ενημερωμένοι για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας και φροντίζουν για την εφαρμογή του, υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση του Γενικού Διευθυντή και του Υπεύθυνου Διαχείρισης Ποιότητας
– Η εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (εξοπλισμό, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας
– Όλες οι ενέργειες, που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα, προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες Διαδικασίες, που έχουν αναπτυχθεί με βάση την κατά διεργασία προσέγγιση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
– Όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο μίας συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
– Η εταιρεία έχει ορίσει Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, ο οποίος αναφέρεται στη Γενική Διεύθυνση και έχει τη δικαιοδοσία και την οργανωτική ανεξαρτησία να εξασφαλίζει ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008.