H SAS προχώρησε σε συμφωνία εξαγοράς της Assetlink, εταιρείας διαχείρισης πόρων marketing.


SAS2O συνδυασμός των λύσεων Πελατειακής Ευφυΐας της SAS και διαχείρισης πόρων marketing της Assetlink θα απλοποιήσει το έργο των marketers στο σχεδιασμό, τη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση προγραμμάτων marketing.


Η ενοποίηση της SAS με την Assetlink θα αποβεί προς όφελος των πελατών που χρησιμοποιούν ήδη λύσεις της SAS στα τμήματα marketing. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο αντιμετωπίζουν την πρόκληση για πιο εξελιγμένα προγράμματα marketing, χωρίς όμως αυτό να σημάνει απαραίτητα και την πρόσληψη επιπλέον στελεχών.


Η Assetlink διαθέτει την απαιτούμενη διαχείρισης ροής εργασιών μέσω πολλαπλών καναλιών για να βοηθήσει τους marketers να αποφύγουν πιθανά προβλήματα. Με τη συνδρομή της Assetlink, η SAS θα συμβάλει στη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση των marketing λειτουργιών, μέσω αποτελεσματικότερης διαχείρισης των πόρων, αυξημένων δυνατοτήτων μέτρησης και βελτιωμένης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης.


Η ενοποίηση της SAS με την Assetlink θα δημιουργήσει δραστηριότητες που, μέχρι στιγμής, δεν υποστηρίζονται από άλλες λύσεις στην αγορά, όπως:
– Tη δυνατότητα διαχείρισης εσωτερικών marketing λειτουργιών, αλλά και πρόσβασης σε analytics, σε πραγματικό χρόνο, απαραίτητη για τη σύνθεση των κατάλληλων επικοινωνιακών ενεργειών στα τηλεφωνικά κέντρα, τους ιστότοπους και τα κινητά και κοινωνικά κανάλια.
– Εξελιγμένα analytics, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας πρόβλεψης πιθανών τριβών με τον πελάτη, υπολογισμού της κερδοφορίας των πελατών και παρατήρησης των θεμάτων και των συναισθημάτων που σχετίζονται με σχόλια ή παράπονα των καταναλωτών.
– Βελτιστοποίηση του marketing, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιλογής του καλύτερου συνδυασμού πελάτη, προσφοράς και καναλιού για τη μεγιστοποίηση των επιχειρηματικών στόχων όπως η κερδοφορία.
– Δυνατότητες διαχείρισης δεδομένων και ενοποίησης δια-καναλικών δεδομένων σε κάθε πλατφόρμα data warehouse, απαραίτητες για μια ενιαία, ακριβή εικόνα του πελάτη σε όλα τα κανάλια.


Σύμφωνα με την Gartner, μέχρι το 2014, οι οργανώσεις που θα αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing “θα πετύχουν 50% υψηλότερο ROI (επιστροφή στην επένδυση) από εκείνους που δεν θα το κάνουν.”
Oι πελάτες των SAS και Assetlink θα επωφεληθούν για μία ακόμα φορά από τη δέσμευση της SAS για συνεχή ενίσχυση των προϊόντων της. Τριάντα πέντε χρόνια αδιάκοπης αύξησης των εσόδων επιτρέπουν στη SAS να επανεπενδύει περισσότερο από το 20% αυτών σε Έρευνα & Ανάπτυξη κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα την επέκταση των παρεχόμενων λύσεων και υπηρεσιών σε τομείς όπως, για παράδειγμα το cloud computing, τα αδόμητα δεδομένα και το grid computing. Επιπλέον, η SAS διαθέτει περισσότερους από 11.000 εργαζόμενους σε περισσότερες από 50 χώρες, καθώς και 400 γραφεία για την παροχή τοπικής υποστήριξης στους πελάτες της.