Ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών αγοράς επιβεβαιώνει την σημαντική ανάπτυξη της Lenovo που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, για 5ο συνεχές τρίμηνο.


Lenovo logo

Lenovo logo

Σύμφωνα με την τελευταία IDC Worldwide PC Tracker Historical Analysis, η Lenovo είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία ανάμεσα στις 5 πιο ισχυρές της κατηγορίας κατασκευαστών προσωπικών υπολογιστών, παγκοσμίως. H Lenovo επεκτείνει το δίκτυο συνεργατών της και προσφέρει καινοτόμο τεχνολογία, βραβευμένα προϊόντα και σταθερή ποιότητα σε καταναλωτές, σε μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις (SMB) αλλά και σε μεγάλες (KAΒ), καθώς και πολύτιμες πωλήσεις σε συνδυασμό με ενέργειες υποστήριξης marketing.


Με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 10,4% (4ο ημερολογιακό τρίμηνο 2010) και σταθερή ανάπτυξη της τάξεως του 33% χρόνο με το χρόνο, αλλά και 11% στο τρίμηνο που προηγήθηκε, η Lenovo αναδεικνύει τη σταθερή, ανοδική της πορεία.


Παράλληλα, η Lenovo παραμένει νούμερο 1 σε λογαριασμούς μεγάλων επιχειρήσεων, κατέχοντας το 21% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς. Οι υπολογιστές της κατηγορίας Idea, που χαρακτηρίζονται σχεδιαστικά πολυτελή, με multimedia εφαρμογές και κατηγορίες ultralight, είναι ιδανικοί για επιχειρήσεις και διασκέδαση εν κινήσει, ενώ, παράλληλα, καλύπτουν ποκίλες ανάγκες καταναλωτών. Συγχρόνως, τα προιόντα ThinkPad EDGE στοχεύουν σε μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις, δίνοντας υπέροχες ιδέες για περιορισμένους IT προυπολογισμούς, παρέχοντας προηγμένη τεχνολογία και ενσωματωμένες ανέσεις, προκειμένου να ενισχυθεί η παραγωγικότητα του χρήστη μέσα στην ημέρα. Η κατηγορία των υπολογιστών Think που απευθύνεται σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς συμβάλει στη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας και, παράλληλα, στη μείωση του κόστους, αφού προσφέρει λύσεις υπηρεσιών, χωρίς δυσκολίες.


Τα προϊόντα της Lenovo που χαρακτηρίζονται απο ποιότητα, καινοτομία και αξιοπιστία παγκοσμίως, προσφέρουν στους συνεργάτες την πιθανότητα διεκδίκησης νέων πελατών, ανοίγοντας ευκαιρίες πωλήσεων έτσι ώστε να αυξηθούν τα έσοδα τους. Ένα, επιπλέον, εξαιρετικό παράδειγμα που αναδεικνύει τη μοναδική ποιότητα, είναι η συνεχής υψηλή ιεραρχία στο TBR «Corporate IT Buying Behavior and Customer Satisfaction Studies». Οι αναφορές αναγνωρίζουν τη δυνατότητα της Lenovo να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπολογιστές και υπηρεσίες στη κατηγορία μεγάλων επιχειρήσεων, ενώ εστιάζει στην ικανοποίηση πελατών, αναφορικά με την επισκευή των προιόντων και τη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη.


Στους συνεργάτες της Lenovo προσφέρεται δωρεάν επαγγελματικό διαφημιστικό υλικό το οποίο μπορεί να προωθηθεί στις προσωπικές τους μαρκετινγκ ενέργειες, ενώ, παράλληλα, οι ενέργειες προβολής προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης μίας προσοδοφόρας επιχείρησης. Ωστόσο, ανεξάρτητα απο τις πωλήσεις και την υποστήριξη μαρκετινγκ, η Lenovo επενδύει στην εκπαίδευση των τεχνικών και πωλητών.


Το Δίκτυο Συνεργατών της Lenovo διαχωρίζει τα μέλη σε 3 επίπεδα: Συνεργάτες, Πολύτιμοι Συνεργάτες, Πολύτιμοι Χρυσοί Συνεργάτες. Τα επίπεδα συνάδουν με τη συμμετοχή τους στην εκπαίδευση κατά τη διάρκεια του έτους. Σύμφωνα, λοιπόν, με την ταξινόμηση, οι συνεργάτες λαμβάνουν διαφορετικά bonus.