Η Amadeus Hellas διοργάνωσε την Τετάρτη 9 Μαρτίου, εκδήλωση ενημέρωσης για τα ταξιδιωτικά γραφεία της Θεσσαλονίκης.


(Από αριστερά) κ. Μανώλης Βασιλείου, Branch Office Manager, κ. Αλκέτας Μαλιούκης, Key Account Executive, κ. Μάνος Μαρκάκης, Sales & Marketing Manager, κ. Γρηγόρης Αδαμίδης, Senior Executive της Amadeus.

(Από αριστερά) κ. Μανώλης Βασιλείου, Branch Office Manager, κ. Αλκέτας Μαλιούκης, Key Account Executive, κ. Μάνος Μαρκάκης, Sales & Marketing Manager, κ. Γρηγόρης Αδαμίδης, Senior Executive της Amadeus.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της Amadeus Hellas και σημαντικοί εκπρόσωποι της ταξιδιωτικής αγοράς της Βορείου Ελλάδας. Οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση ενημερώθηκαν για τη λύση Amadeus Custom Desktop, ένα επαναστατικό περιβάλλον εργασίας που προσαρμόζεται στα μέτρα του κάθε ταξιδιωτικού γραφείου, διευκολύνοντας τον χρήστη στην εκτέλεση των καθημερινών εργασιών του, αυξάνοντας έτσι την παραγωγικότητά του.


Ιδιαίτερο ενδιαφέρον απέσπασε η παρουσίαση των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της Amadeus καθώς μπορούν να αναλύσουν τις ιδιαιτερότητες της κάθε ταξιδιωτικής επιχείρησης, σε επίπεδο λειτουργιών, συστημάτων, επιχειρηματικών στόχων και στρατηγικής και μπορούν να προτείνουν λύσεις και υπηρεσίες που ενισχύουν την αποδοτικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την εξέλιξη της κάθε επιχείρησης.


Τα στελέχη της Amadeus παρουσίασαν το Amadeus Ε-Power Internet Booking Engine, την έτοιμη μηχανή αναζήτησης της Amadeus που προσφέρει πλήρη εναρμόνιση με το look ‘n feel του website του ταξιδιωτικού γραφείου με μικρό κόστος επένδυσης και τις πιο πρόσφατες δυνατότητες της και ενημέρωσαν τους εκπροσώπους της ταξιδιωτικής αγοράς της Βορείου Ελλάδας αναφορικά με τις παγκόσμιες τάσεις και εξελίξεις στον τομέα της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Επιπλέον, παρουσιάστηκε η πλατφόρμα Ξενοδοχειακού Περιεχομένου Content Inn, καθώς και το Amadeus Insurance για κρατήσεις ταξιδιωτικής ασφάλειας.