Η Google προσφέρει δωρεάν διαφήμιση στις επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα «digi-retail».


googleΗ Google υποστηρίζει όλες τις επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα «digi-retail» προσφέροντάς τους κουπόνι αξίας 75€ για να δοκιμάσουν δωρεάν το πρόγραμμα διαδικτυακής διαφήμισης Google AdWords. Αποσκοπεί έτσι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις αυτές να ανακαλύψουν τη δύναμη και τις προοπτικές της online προβολής.


Σε μια εποχή που ο κλάδος του λιανικού εμπορίου επηρεάζεται από το δυσμενές οικονομικό κλίμα της εποχής, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις βλέπουν το ηλεκτρονικό επιχειρείν ως λύση επιβίωσης και ανάπτυξης. Έτσι, μία στις τρεις επιχειρήσεις αναζητεί την ένταξή της σε επιδοτήσεις, για την προώθηση πωλήσεων μέσω νέων τεχνολογιών και την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων.


Η Google έρχεται να στηρίξει τις επιχειρήσεις αυτές που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα «digi-retail», ώστε να προβληθούν σωστά και αποτελεσματικά και να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις άπειρες δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο, χορηγώντας τους δωρεάν διαφήμιση αξίας 75€ μέσω του προγράμματος AdWords, καθώς αναγνωρίζει ότι η online προβολή δεν είναι απλά άλλη μία οδός επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, αλλά αναγκαιότητα.


Η Google θα προσφέρει επίσης πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους σχετικά με τη δημιουργία και τη διαχείριση του λογαριασμού AdWords, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα οι επιχειρήσεις να αναθέσουν σε διαφημιστική εταιρεία τη διαχείριση του λογαριασμού τους.


Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή: οι διαφημιζόμενοι δημιουργούν τις διαφημίσεις τους με την επιλογή λέξεων-κλειδιών. Όταν κάποιος χρήστης πληκτρολογήσει μία από τις προεπιλεγμένες λέξεις ή φράσεις-κλειδιά, η διαφημιζόμενη ιστοσελίδα εμφανίζεται σε μια στήλη στα δεξιά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, καθώς οι λέξεις-κλειδιά είναι αυτές που ουσιαστικά ενεργοποιούν τη διαφήμιση κάθε φορά που πληκτρολογούνται από τους χρήστες. Η διαφήμιση εμφανίζεται μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης ενώ οι χρήστες μπορούν να κάνουν απλά κλικ στη διαφήμιση και να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία ή το προϊόν που τους ενδιαφέρει.


Η Google στηρίζει τις επιχειρήσεις εκείνες που εντάσσουν στα πλάνα τους τις τεχνολογίες πληροφορικής, πιστεύοντας στις ευκαιρίες βελτίωσης των πωλήσεων αλλά και την ολοκληρωμένη προσέγγιση των πελατών που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες.