Απαντώντας στην ερώτηση «Πόσο Ιταλός αισθάνεσαι;» οι fans της Germanwings κέρδισαν εισιτήρια για νέους προορισμούς της στην Ιταλία.


GermanwingsΗ χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία Germanwings συνεχίζει την ανάπτυξή της στο ευρωπαϊκό δίκτυο διαδρομών και την αύξηση των επιβατών της, ενώ αποκτά ολοένα και περισσότερα μέλη στο Facebook.


Σχεδόν 33,000 «φίλοι» παρακολουθούν καθημερινά τα τελευταία νέα και τις δράσεις της αγαπημένης τους αεροπορικής εταιρίας στο www.facebook.com/germanwings. H Germanwings καταλαμβάνει την πρώτη θέση στη Γερμανία ανάμεσα στις αγαπημένες αεροπορικές εταιρίες που διαθέτουν σελίδα στο Facebook, χάρη στην προτίμηση που της δείχνουν οι επιβάτες της.


Το μυστικό της επιτυχίας της βρίσκεται στην πολυμορφία των προσφορών της: Καθημερινά στη σελίδα του facebook οι φανατικοί της υποστηρικτές ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις, εκπτώσεις, διαγωνισμούς κ.α. Σημαντικό προτέρημα της σελίδας αποτελεί το γεγονός ότι τα μέλη συμμετέχουν ενεργά, αναρτώντας καθημερινά ερωτήσεις και σχόλια, ενώ παράλληλα επικοινωνούν και ανταλλάσουν απόψεις με άλλους χρήστες κ.ο.κ.


Πρωτόγνωρες δράσεις και καμπάνιες στο Facebook δίνουν ένα σημαντικό προβάδισμα στην Germanwings. Μέσω του κουίζ «Πόσο Ιταλός αισθάνεσαι;» οι «φίλοι» της εταιρίας στο facebook μπορούν να δουν πόσο τους διακατέχει το ιταλικό στοιχείο και η έννοια της „Dolce Vita“. Η Germanwings θα προσφέρει στα δρομολόγια του θερινού προγράμματος 2011 μία μεγάλη επιλογή ιταλικών προορισμών. Οι προορισμοί Μπάρι, Κατάνια, Κάλιαρι, Πίζα και Νάπολη είναι πλέον προσβάσιμοι μέσω της Germanwings.