H SAP Hellas ανακοινώνει ότι θα συμμετάσχει στη δράση Digi-Retail για την ενίσχυση του λιανεμπορίου.


2557-sap-logo_articleΣυγκεκριμένα, η SAP προσφέρει μέσω της δράσης Digi-Retail λύσεις business intelligence και διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM), καθώς και λύσεις που επιτρέπουν την αξιοποίηση νέων, σύγχρονων καναλιών πωλήσεων.


Η δράση Digi-Retail αφορά στην ψηφιακή ενίσχυση λιανεμπορικών επιχειρήσεων που επιδιώκουν να βελτιώσουν τη διαχείριση των εσωτερικών τους διαδικασιών και να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους, μέσω της αυτοματοποίησης των διαδικασιών διαχείρισης αποθήκης, πωλήσεων και αγορών. Επιπλέον, στο πλαίσιο του προγράμματος, ενθαρρύνεται η ψηφιακή ενίσχυση της εξωστρέφειας και η πρόσβαση σε νέα καταναλωτικά κοινά, με την αξιοποίηση τεχνολογικών δυνατοτήτων για την ηλεκτρονική προβολή και προώθηση. Οι επενδύσεις επιδοτούνται έως και κατά 50%, μέσω του ΕΣΠΑ 2007-2013.


Η SAP διαθέτει μια σειρά λύσεων Business Intelligence που προσφέρουν άμεση απόδοση επί της επένδυσης και δημιουργούν αποτελεσματικότερες διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Η υλοποίηση μιας τέτοιας λύσης μπορεί να προσφέρει λύσεις σε μια σειρά σύγχρονων επιχειρηματικών προκλήσεων, όπως:
– Η πρόσβαση στις πληροφορίες σε σχεδόν “πραγματικό χρόνο”
– Η διαχείριση της κερδοφορίας σε επίπεδο καταστήματος
– Η αξιοποίηση δυνατοτήτων ανάλυσης των συναλλαγών της πελατειακής βάσης από τους εργαζομένους του κάθε καταστήματος
– Η οικονομικά και – κυρίως – χρονικά αποδοτική ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων
– Το υψηλό κόστος συντήρησης πολλών διαφορετικών εργαλείων και διαδικασιών


Οι σύγχρονες αλυσίδες του λιανεμπορίου χρειάζονται να έχουν άμεσα στη διάθεση τους μια σωστή και ολοκληρωμένη εικόνα των αποθεμάτων τους. Με τις λύσεις επιχειρησιακής ευφυΐας SAP BusinessObjects, η SAP προσφέρει σε κάθε επιχείρηση την ευελιξία να αντλεί online τα δεδομένα των αποθεμάτων από τα σημεία πώλησης, ανεξαρτήτως POS συστήματος, επιτυγχάνοντας:
– Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών στα τελικά σημεία πώλησης μέσω άμεσης πληροφόρησης
– Διευκόλυνση στην αναζήτηση, παραγγελία και μεταφορά των προϊόντων μεταξύ των καταστημάτων
– Μεγαλύτερη ευελιξία στην ανάλυση των αποθεμάτων (π.χ. κινητικότητα, best sellers, dead stock, ανάλυση ΑΒC κ.α.).


Ακόμη, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου μπορούν να μετατρέψουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τη λύση SAP CRM. Η λύση της SAP προσφέρει μια ολοκληρωμένη εφαρμογή για τη διαχείριση των σχέσεων με πελάτες (account & contact management), την παρακολούθηση ευκαιριών (opportunity and pipeline management), την παρακολούθηση πωλήσεων σε διάφορα επίπεδα (ανά πωλητή, γεωγραφική περιοχή, προϊόντα κ.α.), τη δημιουργία, διαχείριση και παρακολούθηση προωθητικών ενεργειών (marketing campaigns), καθώς και την υλοποίηση προγραμμάτων πιστότητας (loyalty management).


Τέλος, οι λιανεμπορικές εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τις λύσεις της SAP, ώστε να επεκταθούν σε νέα κανάλια πωλήσεων και να ενισχύσουν την επιχειρηματική τους εξωστρέφεια, με τη δύναμη του Διαδικτύου. Στο πλαίσιο αυτό, η SAP Hellas έχει εντάξει και τη λύση SAP Web Channel στη δράση Digi-Retail. Η λύση αυτή προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος με κατάλογο προϊόντων, καλάθι αγορών, διάφορες μεθόδους πληρωμών, ηλεκτρονικές προωθητικές ενέργειες (e-marketing), ηλεκτρονική υποστήριξη πελατών (e-service), καθώς και διασύνδεση με το πρόγραμμα πιστότητας του SAP CRM.