Κάθε Τρίτη, η Navigon δίνει συμβουλές στους χρήστες της, μέσω της fan page της στο Facebook.


NAVIGON Tuesday TipΕπιπλέον, καθόλη τη διάρκεια του έτους οι συμβουλές αυτές θα είναι διαθέσιμες και μέσα από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από την Navigon home page.


Η Navigon εγκαινιάζει μία νέα πηγή ενημέρωσης και online βοήθειας για τους χρήστες της: κάθε Τρίτη θα εμφανίζεται μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση www.navigon.com/facebook, το “Navigon Tuesday Tip”. Μέσω screenshots, οι ειδικοί σε θέματα πλοήγησης θα εξηγούν βήμα προς βήμα τη χρήση των δυνατοτήτων που έχουν τα συστήματα πλοήγησης της Navigon.


Από τις συμβουλές που δημοσιεύθηκαν ήδη παρουσιάζονται για παράδειγμα, επεξηγήσεις για το πώς οι χρήστες μπορούν να θέσουν σε λειτουργία τη δυνατότητα των προσωρινών προορισμών τους ή πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν το χαρακτηριστικό Reality View, το οποίο είναι διαθέσιμο για όλες τις πλατφόρμες, αλλά και τον Reality Scanner που διατίθεται για Android κινητά τηλέφωνα.


Όταν οι χρήστες αναζητούν κάποια συμβουλή μέσα από τη σελίδα της Navigon στο Facebook, γίνεται redirection στο flickr όπου υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα screenshots που δημοσιεύονται με τις συμβουλές. Επιπλέον, να σημειώσουμε ότι οι συμβουλές που δημοσιεύθηκαν ήδη θα είναι διαθέσιμες και στην ειδική περιοχή “Tips and Tricks” στην κεντρική σελίδα της Navigon περί τα μέσα του 2011. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βρουν και να διαβάσουν τις συμβουλές μέσα από πολλαπλές πλατφόρμες με απευθείας σύνδεση όλων αυτών μεταξύ τους, εξυπηρετώντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ομάδα χρηστών.


Οι συμβουλές που παρουσιάζονται αφορούν σε πολυάριθμα θέματα γύρω από την Navigon – όπως για τα PNDs, τις εφαρμογές πλοήγησης για το iPhone και το Android, καθώς και τη χρήση της πλατφόρμας Navigon fresh. Οι σχεδόν 7.000 καταχωρημένοι fan της σελίδα της Navigon στο Facebook μπορούν να σχολιάσουν τις συμβουλές που παρουσιάζονται, αλλά και να τις αξιολογήσουν.