Η MLS στήριξε την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (ΕΨΥΠΕ).


MLS stickerΣυγκεκριμένα, υλοποίησε το πρόγραμμα «25 ημέρες Προσφοράς, 365 ημέρες Χαράς» με επίκεντρο το σύστημα πλοήγησης MLS Destinator Talk&Drive™.


Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης η MLS προσέφερε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν όλους τους πλοηγούς της σειράς MLS Destinator™ Talk&Drive™ σε προνομιακές τιμές. Η πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε από τις 5 Δεκεμβρίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 σε όλες τις συνεργαζόμενες αλυσίδες λιανικής.


Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις διατέθηκε στην ΕΨΥΠΕ για την ενίσχυση των δράσεων της Εταιρείας στον τομέα της προώθησης της ψυχικής υγείας του παιδιού και του εφήβου.