Tο Digital Graffiti Wall στοχεύει στην προώθηση του What’s Up Reload it, μέσω του οποίου κάποιος κερδίζει δώρα με κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας.
Οι επισκέπτες του The Mall Athens είχαν τη δυνατότητα να ζωγραφίσουν σε έναν interactive τοίχο κάνοντας χρήση, αντί πραγματικού spray, ενός infra-red light spray. Στη συνέχεια παραλάμβαναν ένα t-shirt με εκτυπωμένο το σχέδιό τους.
Στα πλαίσια της ενέργειας πραγματοποιήθηκαν και άλλα παράλληλα events όπως τα “graffiti battles” μεταξύ δύο συμμετεχόντων, ενώ DJs ανέβαζαν τη διάθεση των παρευρισκομένων.