H Amazon δημιουργεί διευρυμένο δίκτυο κέντρων διανομών και σχέδια να εισέλθει σε νέες αγορές.
Η Amazon επιδιώκει το τελευταίο διάστημα να επεκταθεί εκτός της βόρειας Αμερικής, της οποίας η αγορά αντιστοιχεί στο 45% των πωλήσεων κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο χρήσης. Υπενθυμίζεται πως τον Οκτώβριο, η εταιρεία κατέβαλε περίπου 100 εκατ. δολάρια για την εξαγορά της BuyVIP, ιστοσελίδα πωλήσεων ενδυμάτων στην Ισπανία, ενώ η συνολική της παρουσία στα 27 μέλη της ΕΕ ανέρχεται στις 7 χώρες.
Η Amazon ενισχύει το εργατικό της δυναμικό στα κεντρικά της γραφεία στο Λουξεμβούργο, προσλαμβάνοντας ειδικούς που θα αναλάβουν την ανάπτυξη και θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα.