Η Amadeus διεξάγει παγκόσμιο διαγωνισμό για να βρει “Πιο Έξυπνες, πιο Τολμηρές, Καλύτερες” ιδέες για τα ταξίδια.


Amadeus HellasΗ Amadeus δημιουργεί έναν online διαγωνισμό για να βρει ιδέες που θα μεταμορφώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία, με έπαθλο 20.000 Ευρώ για να πραγματοποιήσει την ιδέα. Τα επιβεβαιωμένα ονόματα των κριτών περιλαμβάνουν τον Andrew Tessler, Οικονομολόγο της Oxford Economics και τον Mujteba Naqvi, Ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο της Bonvoy Inc. Τα υπόλοιπα ονόματα θα ανακοινωθούν σύντομα.


Ο διαγωνισμός, ο οποίος “τρέχει” στο www.ideasfortravel.amadeus.com, στήθηκε από την Amadeus για να καταγράψει τι πιστεύει η βιομηχανία ότι χρειάζεται να βελτιωθεί από πλευράς συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας, αναγνωρίζοντας ότι μια καλή ιδέα μπορεί να προέλθει από οπουδήποτε.


Για να διασφαλίσει την συμμετοχή από όλη τη βιομηχανία, καθώς επίσης και ουδετερότητα, η Amadeus πρόκειται να συστήσει ένα έγκριτο πάνελ κριτών από όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι κριτές είναι οι Andrew Tessler, Οικονομολόγος της Oxford Economics και Mujteba Naqvi, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Bonvoy Inc. Η κριτική επιτροπή θα περιλαμβάνει επίσης ανώτατα στελέχη της Amadeus.


Ο διαγωνισμός, ο οποίος έχει σαν έπαθλο 20.000 Ευρώ για την νικητήρια ιδέα και δώρα συνολικής αξίας 10.000 Ευρώ θα διαρκέσει μέχρι και τις 18 Μαΐου 2011. Η καλύτερη ιδέα θα επιλεγεί αποκλειστικά από την κριτική επιτροπή και οι πέντε ιδέες που θα λάβουν τον μεγαλύτερο αριθμό ψήφων θα λάβουν από 2.000 Ευρώ η καθεμία.
Για τους αναλυτικούς όρους συμμετοχής παρακαλούμε όπως επισκεφτείτε το www.ideasfortravel.amadeus.com.


Η Amadeus θα ανακοινώσει το νικητή και τις πέντε ιδέες που θα λάβουν τις περισσότερες ψήφους online σε συνεργασία με το Tnooz.com, μια ιστοσελίδα διεθνών νέων για την ταξιδιωτική τεχνολογία, τον τουρισμό και τη βιομηχανία της φιλοξενίας.