Ανάπτυξη αναμένεται στην αγορά παιχνιδιών, με τα κινητά τηλέφωνα να αποτελούν ένα συνήθη gaming προορισμό.


video gamesΟι «μεγάλοι» παίκτες στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών αναμένουν αύξηση εσόδων το 2011, προερχόμενη από το κατέβασμα περιεχομένου από το Διαδίκτυο, παιχνίδια κινητών αλλά και οικονομικές μικρο-συναλλαγές μέσα στα παιχνίδια.


Τον Ιανουάριο, εταιρείες όπως η Samsung, η Verizon, και άλλες θα παρουσιάσουν στη Διεθνή Έκθεση CES (Consumer Electronic Show), στο Λας Βέγκας, τα νέα smart phones αλλά και τα νέα tablets, γεγονός που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη έκταση στις πλατφόρμες βιντεοπαιχνιδιών και αύξηση του καταναλωτικού κοινού.


Σύμφωνα με τον Μάικλ Κάι, επικεφαλής έρευνας της εταιρείας Interpret, το 52% των κατόχων iPad και άλλων tablets, παίζουν παιχνίδια στις συσκευές τους. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον Τζέσε Σελ, καθηγητή τεχνολογίας ψυχαγωγίας στο Πανεπιστήμιο Κάρνεγκι Μέλον, «νομίζω ότι μία από τις σημαντικότερες τάσεις το 2011 θα είναι τα ψηφιακά παιχνίδια για πολλές πλατφόρμες. Η ψυχαγωγική τους εμπειρία δεν θα βασίζεται, για παράδειγμα, μόνο σε μία κονσόλα αλλά θα συνεχίζεται στην τηλεόραση, στο κινητό, τον υπολογιστή, τα κοινωνικά δίκτυα. Όσο αυτές οι τεχνολογίες εισβάλλουν όλο και περισσότερο στη ζωή μας, τόσο η χρήση των παιχνιδιών θα εμπλουτίζεται και θα συνεχίζεται από τη μία πλατφόρμα στην άλλη».


Επίσης, η έλευση της τρισδιάστατης απεικόνισης στις οθόνες, είχε ως αποτέλεσμα έσοδα 1 δις. δολάρια για τον τίτλο «Black Ops» της Activision Blizzard, ο οποίος υποστηρίζει αυτή τη νέα τεχνολογία. Ακόμη περισσότεροι 3D τίτλοι παιχνιδιών αναμένονται να παρουσιαστούν στην έκθεση CES. Από την άλλη, η Nintendo θα παρουσιάσει την 3D φορητή συσκευή της, η Sony το Playstation Move και η Microsoft το Kinect.